نرم افزار و اینترنت

7 وب سایت همه کاره برای کشف بهترین و مفیدترین اپلیکیشن های آنلاین

اپلیکیشن های آنلاین بسیار مفیدی وجود دارند که می توانند در زمان و انرژی شما در انجام کارهای روزمره صرفه جویی کنند. اما با وجود بیش از یک میلیارد وب سایت، چگونه همه آنها را کشف می کنید؟ این سایت ها بهترین و مفیدترین ابزارهای آنلاین را انتخاب می کنند تا بتوانید در صورت نیاز به راحتی آنها را پیدا کنید.

1. Tiny Wow (وب)

با سایت Tiny Wow هر فایل مورد نظرتان می توانید دستکاری کنید. این سایت مجموعه ای قابل توجه از ابزارهای بسیار خوب دارد که به شما امکان می دهد فایل ها را با حفظ حریم خصوصی خود تبدیل، ویرایش یا دستکاری کنید. به علاوه، کاملا رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد.

Tiny Wow ابزارهای خود را به طور گسترده به دسته های PDF، Image، Video، File و دیگر دسته بندی می کند. تقریباً می‌توانید هر کار روزمره را با اینها انجام دهید، مانند محو کردن یک تصویر، کوتاه کردن یک ویدیو، ادغام یا باز کردن قفل PDF، تبدیل CSV به Excel، ساخت کدهای QR، تولید متن ساختگی Lorem Ipsum و موارد دیگر. Tiny Wow به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را مستقیماً از رایانه، گوگل درایو یا دراپ باکس خود آپلود کنید. بعلاوه، در مورد حریم خصوصی شما جدی است، زیرا هر فایلی را 15 دقیقه پس از اتمام کار حذف می کند.

2. Free Tiny Tools (وب)

با الهام از Tiny Wow، سایت Free Tiny Tools بهترین بخش های Tiny Wow را حفظ کرده است. یعنی رایگان است، نیازی به ثبت نام ندارد و پس از 15 دقیقه همه فایل ها را حذف می کند. گزینه ای برای ثبت نام در سایت وجود دارد، اما ما نتوانستیم هیچ فایده ای از انجام آن پیدا کنیم.

Free Tiny Tools رایگان شامل ابزارهایی برای تبدیل، دستکاری متن، ویرایش و تبدیل تصویر، ماشین حساب آنلاین، مبدل واحد، مبدل باینری، مدیریت وب سایت، توسعه و سایر موارد مفید مانند تولید کننده رمز عبور یا دانلود کننده تصاویر کوچک یوتیوب است. یک نوار جستجوی مفید برای یافتن سریع آنچه نیاز دارید وجود دارد. و می توانید بین تم های حالت روشن و تاریک برای وب سایت جابجا شوید.

3. Common Tools (وب)

مانند Tiny Wow و FreeTinyTools، سایت Common Tools مجموعه ای از برنامه های آنلاین سبک و مفید است که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. باز هم، لازم نیست برای استفاده از آنها ثبت نام کنید. این وب سایت ادعا می کند که بیش از 100 مورد از این ابزارهای زیبای رایگان را دارد که اغلب به آنها نیاز خواهید داشت.

مجموعه در Common Tools شامل برنامه‌هایی در دسته‌هایی مانند 5G، مبدل، CSS، ویرایش، عمومی، برنامه‌نویسی، تجزیه و تحلیل متن، تبدیل واحد، وب، بی‌سیم و نوشتن است. می توانید بر اساس این دسته بندی ها فیلتر کنید یا در سایت جستجو کنید تا آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. با این حال، توجه داشته باشید که Common Tools برخلاف دو سایت دیگر، 15 دقیقه پس از استفاده، داده یا فایل شما را حذف نمی کند.

4. No Signup Tools (وب)

انگیزه استفاده از برنامه های آنلاین عمدتاً انجام یک کار در یک لحظه است. بنابراین وقتی این ابزارها از شما می خواهند ابتدا ثبت نام کنید، ممکن است آزاردهنده باشد. No-Signup Tools فقط برنامه های آنلاینی را انتخاب می کند که نیازی به ثبت نام ندارند، بنابراین می توانید بلافاصله استفاده از آنها را شروع کنید.

می‌توانید کل مجموعه ابزارها را مرور کنید یا آنها را بر اساس دسته‌هایی مانند طراحی، بازاریابی، رسانه‌های اجتماعی، ابزارهای توسعه‌دهنده، ارتباطات، آموزش، نوشتن، بهره‌وری، نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌ها، دوره‌ها، میزبانی یا اشتراک فایل، ابزار، حریم خصوصی، مالی و کار از راه دور فیلتر کنید. همچنین می‌توانید ابزارها را بر اساس رتبه‌بندی برتر، انتخاب کارکنان یا بر اساس حروف الفبا مرتب کنید.

هر ابزار به عنوان یک کارت کوچک ظاهر می شود، با یک تصویر از صفحه اصلی خود و توضیح کوتاهی از آنچه انجام می دهد. این کارت همچنین شامل یک نماد قلب است که می توانید با کلیک بر روی آن ابزاری را به موارد دلخواه خود اضافه کنید (ذخیره شده در حافظه پنهان مرورگر). می توانید بر اساس موارد دلخواه مرتب کنید تا سریعتر به بهترین وب سایت های بدون ثبت نام برسید.

5. Toolsdome (وب)

اگر یک توسعه دهنده هستید، احتمالاً متوجه شده اید که در حال جستجو برای یافتن یک مبدل JSON به فرم یا یک تولید کننده گرادیان CSS هستید. شما به طور مرتب به این ابزارهای کوچک نیاز دارید، اما نمی خواهید آنها را به عنوان یک برنامه نصب کنید. اینجاست که Toolsdome وارد می شود.

این وب سایت 27 مورد از رایج ترین ابزارهای مورد نیاز توسعه دهندگان را در یک وب سایت قرار می دهد که می توانید به صورت رایگان و بدون ثبت نام از آنها استفاده کنید. این برنامه‌ها شامل ابزارهای متنی، ژنراتورها، ابزارهای تبدیل، ویرایشگرها، ابزارهای رنگی، برگه‌های تقلب و سایر موارد جذاب هستند. قابل توجه است که Toolsdome را می توان به صورت آفلاین در کروم نیز استفاده کرد. بنابراین اگر آن را به عنوان یک برنامه نصب کنید و آن را اجرا کنید، می توانید همه این ابزارها را بدون اتصال به اینترنت کار کنید.

6. Startups.FYI (وب)

کارآفرینان می‌دانند که هنگام تأسیس یک استارت‌آپ جدید، باید کلاه‌های زیادی بر سر داشته باشید. با توجه به اینکه بودجه‌ها محدود هستند، بنابراین سعی می‌کنید تا حد امکان کمتر هزینه کنید. Startups.FYI فهرستی از بهترین ابزارهای رایگان برای همه نیازهای مختلف شما دارد.

هر ابزار با یک اسکرین شات از صفحه و توضیح کوتاهی از کارهایی که انجام می دهد، فهرست شده است. متأسفانه، دایرکتوری بر اساس دسته بندی ها مرتب نشده است و عملکرد جستجو ندارد، بنابراین شما باید تمام موارد فهرست شده در آنجا را مرور کنید. یک بار گذراندن آن باید مجموعه خوبی از ابزارهایی را که چندین کمیته استارت آپی به کارآفرینان جدید توصیه می کنند به شما ارائه دهد. هنگامی که ابزارها را اسکن کردید و هر چیزی را که می خواهید استفاده کنید نشانه گذاری کردید، در خبرنامه ثبت نام کنید تا از بروزرسانی های بعدی دایرکتوری مطلع شوید.

7. CreatorBase (وب)

اگر خالق هستید، باید مجموعه فوق العاده ابزارهای مفیدی که توسط CreatorBase تهیه شده است را بررسی کنید. اکنون همه آنها رایگان هستند، اما تعداد زیادی رایگان هستند. مهمتر از آن، اینها بهترین ابزار برای کار هستند، بنابراین بسیاری از آنها ارزش پرداخت را دارند. در وب سایت، می توانید فهرست ابزارها را به دو صورت فیلتر کنید.

ابتدا، می‌توانید نوع خالق خود را از میان گزینه‌هایی مانند هنرمند بصری، سازنده تیک تاک یا اینستاگرام، استریمر، پادکست، نوازنده، وبلاگ‌نویس، طراح، نویسنده و غیره انتخاب کنید. دوم، شما می توانید نوع کار مانند ساخت وب سایت، کسب درآمد، ایمیل، بازاریابی، سرمایه گذاری، مدیریت رسانه های اجتماعی، تست و بازخورد، فروش و غیره را انتخاب کنید. هر ابزار دارای یک صفحه دقیق با توضیحات، بنیانگذاران و سال تاسیس، مدل قیمت گذاری، و بودجه جمع آوری شده است. همچنین خوانندگان می توانند نظرات خود را درباره این ابزار به اشتراک بگذارند.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا