نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید اپلیکیشن ایکس باکس با هدف رفع برخی مشکلات

مایکروسافت به تازگی نسخه 2208.1001.11.0 اپلیکیشن ایکس باکس (پیش نمایش) را برای ویندوز منتشر کرد. این بروزرسانی شامل چندین اصلاح است که باید اپلیکیشن را قابل استفاده تر کند. برای کسانی که بازی های EA زیادی دارند، این بروز رسانی مشکل راه اندازی آن بازی ها را برطرف می کند. اگر هر گونه توقف یا تاخیر در شروع Cloud Gaming را تجربه کرده اید، این مشکلات نیز باید حل شوند.

علاوه بر دو مشکل حل شده ذکر شده در بالا، مایکروسافت مشکلی را نیز برطرف کرده است که در صورت بروز خطای ورود به سیستم Cloud Gaming، برنامه پاسخ نمی دهد. با رفع برخی از مشکلاتی که باعث می‌شود برنامه پاسخگو نباشد، به نظر می‌رسد که این بروزرسانی، استفاده از برنامه Xbox را برای ویندوز کمی دلپذیرتر می‌کند.

این شرکت هیچ مشکل شناخته شده ای را در مورد به روز رسانی لیست نکرده است، اما اگر متوجه چیزی شدید، بازخورد خود را ارائه دهید. برای ارائه بازخورد به شرکت، به منوی پروفایل خود بروید و گزینه feedback را فشار دهید. این بروزرسانی در حال حاضر فقط برای اینسایدرها در دسترس است، اما این اصلاحات در نهایت باید به طور گسترده‌تری ارائه شوند.

اگر می‌خواهید با پیش‌نمایش ملحق شوید، به مایکروسافت استور بروید و برنامه Xbox Insider Hub را جستجو کنید و آن را نصب کنید. سپس Xbox Insider Hub را باز کنید، به Previews بروید و در تب Available ببینید چه چیزی واجد شرایط هستید. به خاطر داشته باشید که به روز رسانی های آینده ممکن است باگ باشند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا