نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت تیمز حالا به صورت بومی بر روی سیلیکون اپل اجرا می شود

چند ماه پیش، متوجه شدیم که مایکروسافت در حال ساخت یک کلاینت Teams بوده که برای تراشه های سیلیکون اپل بهینه شده است. نسخه بتای این اپلیکیشن در ماه آوریل منتشر شد و مایکروسافت اکنون آماده است تا کلاینت اصلی Teams Apple Silicon را عرضه کند.

همانطور که انتظار دارید، مزیت اصلی داشتن یک کلاینت Teams که به‌جای تکیه بر شبیه‌سازی بر روی Apple Silicon اجرا می‌شود، بهبود عملکرد است. مایکروسافت اعلام کرده است که:

ما در حال ارائه یک نسخه باینری یونیورسال درجه تولید از Teams هستیم، به این معنی که به صورت بومی در کل خط تولید مک اجرا خواهد شد، از جمله آنهایی که دارای سیلیکون اپل هستند. برای کاربران مک، این به معنای افزایش قابل توجه عملکرد، تضمین استفاده کارآمد از منابع دستگاه و تجربه بهینه‌سازی تیمز حتی در هنگام استفاده از چندین نمایشگر با وضوح بالا در طول تماس‌ها یا جلسات است.

توجه به این نکته مهم است که کلاینت Teams به روز شده برای همه مشتریان به طور همزمان در دسترس قرار نمی گیرد. درعوض، مایکروسافت طی چند ماه آینده به صورت سرسام آور در اختیار همه قرار خواهد گرفت و احتمالاً هر مشکلی را پیش از در دسترس بودن گسترده تر برطرف می کند. گفتنی است، اگر عجله دارید آن را قبل از در دسترس بودن عمومی (GA) امتحان کنید، می توانید ساخت پیش نمایش عمومی را از اینجا دانلود کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا