موبایل و تبلت

اوپو Reno8 Z 5G با طراحی کمی تازه و سخت افزار آشنا معرفی شد

اوپو به تازگی از یک گوشی هوشمند دیگر از سری Reno8 به نام Reno8 Z 5G پرده برداری کرد. این گوشی با اینکه کاملا جدید بوده اما مشخصاتی مشابه Reno7 Z 5G دارد، با این حال طراحی مجدد پشتی و رنگ طلایی درخشان Dawnlight را ارائه می دهد.

این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 695 است و در تایلند با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. صفحه نمایش 6.43 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و اسکنر اثر انگشت در زیر آن همراه است. سیستم دوربین پشتی از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و در جلو دستگاه نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

این گوشی بخشی از سری Reno8 است، به این معنی که طراحی آن شبیه گوشی های دیگر Reno8 است – جزیره دوربین اکنون تا فریم کشیده شده و ظاهرا اوپو از مواد متفاوتی استفاده کرده زیرا Reno8 Z کمی ضخیم تر و سنگین تر از Reno7 Z است. انرژی دستگاه توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ 33 وات تامین شده، در حالی که رابط کاربری اکنون ColorOS 12.1 مبتنی بر اندروید 12 است. اوپو همچنین Reno8 Z 5G را در رنگ مشکی به فروش می رساند. قیمت این گوشی 360 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا