موبایل و تبلت

معرفی تبلت ویندوزی جان سخت Durabook با تراشه نسل 12 اینتل

شرکت Durabook امروز از یک تبلت جان سخت به نام Durabook R8 رونمایی کرده که به عنوان اولین تبلت 8 اینچی بدون فن در جهان با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل برای عملکرد فوق‌العاده قدرتمند کاربر است.

طراحی بدون فن R8 قابلیت سفارشی سازی بی حد و حصر را ارائه می دهد و برای مدیریت سنگین ترین حجم کاری در حالی که نیازهای چالش برانگیزترین محیط ها از جمله نفت، گاز و معدن را برآورده می کند، ساخته شده است. R8 برای جابجایی در کف دست طراحی شده و با در نظر گرفتن دوام ساخته شده است. این دستگاه دارای گواهی MIL-STD-810H برای مقاومت در برابر سقوط تا ارتفاع 6 فوتی و همچنین گواهی IP66 و ANSI/UL C1D2 است. این گواهی ها آن را به ابزاری عالی برای متخصصان خدمات صحرایی در طیف گسترده‌ای از صنایع تبدیل می‌کند که به پشتیبانی از راه دور برای گرفتن و دسترسی به اطلاعات حیاتی نیاز دارند، در حالی که به طور دقیق و کارآمد عیب‌یابی را در همه شرایط، از جمله جوهای بالقوه انفجاری انجام می‌دهند.

R8 با داشتن صفحه نمایش 8 اینچی LCD با رزولوشن 1280×800 پیکسل به همراه فناوری اختصاصی DynaVue Durabook و روشنایی تا 800 نیت، در هر شرایطی، از جمله نور مستقیم خورشید، از دید استثنایی برخوردار است. از سوی دیگر این دستگاه برای استفاده در هر محیط کاری چالش برانگیز بهینه شده و عملکرد چند لمسی خازنی را با چهار حالت لمسی قابل انتخاب توسط کاربر – دستکش، قلم، آب و انگشت – برای بهبود دقت در هر محیط کاری ارائه می دهد. گزینه های توسعه شامل بارکد خوان، اترنت RJ-45، پورت سریال RS-232، خواننده RFID/NFC، کارت هوشمند و خواننده نوار مغناطیسی برای افزایش قابلیت استفاده برای کارگران خارج از محیط اداری سنتی است.

فناوری تاندربولت 4 اتصال قدرتمندتر و انعطاف‌پذیرتری را با محیط کار مدرن ارائه می‌دهد، در حالی که قابلیت بی‌سیم پیشرفته، از جمله Intel WI-FI 6E AX211، بلوتوث V5.2، LTE و GPS، ارتباطات و بهره‌وری را در این زمینه بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، عمر باتری فوق العاده طولانی این تبلت مقاوم تا 16 ساعت، عملکرد مداوم را ممکن می کند، زمان خرابی را به حداقل می رساند و بهره وری را به حداکثر می رساند. در نهایت، باتری قابل تعویض آن به این معنی است که کاربران می توانند دستگاه را در چندین شیفت بدون نیاز به توقف و شارژ کار کنند. R8 جدید قرار است با قیمت پایه از 1249 دلار در دسترس قرار گیرد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا