نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت یک گزینه بررسی صریح به اسناد ورد می افزاید

هنگامی که یک سند Word را به اشتراک می گذارید، از شما خواسته می شود انتخاب کنید گیرنده ها می توانند با اسناد شما چه کاری انجام دهند. می‌توانید به آنها اجازه دهید سندی را که ارسال می‌کنید ویرایش کنند یا فقط مشاهده کنند. این در حال حاضر در حال تغییر است، زیرا مایکروسافت حالت بررسی جدیدی را برای Word معرفی کرده که قصد دارد به کاربران اجازه دهد اسناد را به طور صریح با دیگران به منظور بررسی آنها به اشتراک بگذارند.

افرادی که از آنها خواسته می شود یک سند را بررسی کنند، مجوز ویرایش ندارند و لزوماً مشارکت کنندگان کامل نیستند. درعوض، آنها فقط باید بازخورد ارزشمند خود را در صورت داشتن بازخورد برای معنادارتر کردن یک نوشته، بررسی و ارسال کنند. از سوی دیگر، مشارکت کنندگان کامل، مالک هستند و می توانند در صورت لزوم تغییراتی در سند ایجاد کنند. حالت بررسی جدید در Word “به شما امکان می دهد اسناد را با دیگران بر اساس نقش آنها در توسعه سند به اشتراک بگذارید.”

برای اطمینان از اینکه مالکان اسناد یا همکارانی که دارای مجوز ویرایش هستند با تغییرات پیشنهادی منحرف نمی شوند، Microsoft Word یک گزینه “نمایش نشانه گذاری ساده” دارد. این قابلیت به سادگی پیشنهادات بازبینان سند را در حاشیه نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد روی سند تمرکز کنید و در عین حال از وجود پیشنهادات آگاه باشید.

کار بررسی یک سند در Word واقعاً آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه Share کلیک کنید، افرادی را که می خواهید سند را با آنها به اشتراک بگذارید اضافه کنید و سپس گزینه Can review را انتخاب کنید. همچنین می توانید در قسمت Other settings در کادر گفتگوی Link settings به این گزینه دسترسی داشته باشید. حالت بررسی جدید در حال حاضر برای همه کاربران ورد در حال پخش است. به زودی برای کانال بتا، کانال فعلی (پیش نمایش) و کاربران کانال فعلی در Word برای ویندوز و Word برای مک منتشر می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا