گجت و پوشیدنی

فیت بیت بزودی دیگر به شما اجازه انتقال موسیقی از رایانه را نخواهد داد

اگر صاحب فیت بیت Versa، Versa 2 یا Ionic هستید، به زودی دیگر نمی توانید موسیقی را از رایانه به دستگاه فیت بیت خود منتقل کنید. در یک صفحه پشتیبانی که توسط 9to5Google مشاهده شده، فیت بیت اشاره کرد که برنامه Fitbit Connect خود را متوقف می کند و تنها دو راه برای دانلود موسیقی در دستگاه خود باقی می گذارد: اشتراک پولی Pandora یا Deezer.

Fitbit Connect یک اپلیکیشن برای رایانه‌های مک و ویندوز است که به شما امکان می‌دهد داده‌های تناسب اندام را بین دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید و موسیقی را به دستگاه‌های فیت بیت قدیمی انتقال دهید. فیت بیت به آرامی این نرم افزار را به نفع اپلیکیشن موبایل خود حذف کرده، زیرا دیگر توصیه نمی کند که کاربران آن را در صفحه تنظیمات خود دانلود کنند.

اما بدون دسترسی به Connect، هیچ راهی برای دانلود موسیقی در فیت بیت خود بدون اشتراک پولی Pandora یا Deezer وجود ندارد. فیت‌بیت در صفحه پشتیبانی خود می‌گوید: “شما ممکن است واجد شرایط استفاده آزمایشی 90 روزه باشید”. هر کدام از این سرویس‌ها، 9.99 دلار در ماه برای Deezer Premium یا 4.99 دلار در ماه برای Pandora Plus پس از پایان دوره آزمایشی برای شما هزینه خواهد داشت.

با این حال، این تغییر بر مدل‌های جدیدتر فیت بیت تأثیری نمی‌گذارد، زیرا گزینه‌ای برای انتقال فایل بین رایانه شما و دستگاه فیت بیت ندارند (دستگاه هایی مانند Versa 3 و Sense در حال حاضر فقط به شما امکان می دهند موسیقی را از طریق Deezer یا Pandora دانلود کنید). اگر فیت بیت قدیمی‌تری دارید که قابلیت ذخیره موسیقی را دارد، همچنان به فایل‌های موسیقی که در دستگاه فیت بیت خود دارید در حال حاضر دسترسی خواهید داشت – فقط نمی‌توانید هیچ آهنگ دیگری را بدون گذشته Pandora یا Deezer دانلود کنید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا