نرم افزار و اینترنت

امکان حذف پیام‌های ارسال شده 2 روز اخیر در واتس اپ فراهم شد

واتس اپ آپدیت جدیدی را برای سرویس پیام رسان خود ارائه می کند. این تغییر کیفیت استفاده روزمره را بهبود بخشیده و به کاربران دوره زمانی طولانی تری برای حذف پیام هایی که قبلا ارسال شده اند، ارائه می دهد. اکنون، اساساً می توان پیام هایی را که کمی بیش از دو روز پیش ارسال شده اند حذف کرد.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، گزینه Delete for Everyone معمولاً فقط برای کمی بیش از یک ساعت کار می کند، اما این دوره حتی بیشتر نیز تمدید شده است. قبلاً این گزینه حذف به یک ساعت و هشت دقیقه و شانزده ثانیه محدود شده بود. و اکنون گزینه Delete for Everyone بیش از 2 روز و 12 ساعت در دسترس خواهد بود. بنابراین، همچنان می‌توانید پیام خود را حذف کنید و آن را با «این پیام حذف شد» جایگزین کنید.

غول رسانه های اجتماعی این بروز رسانی را زودتر امروز (9 آگوست 2022) ارائه کرد. برای حذف یک پیام، به سادگی پیامی را که می‌خواهید حذف کنید، فشار داده و نگه دارید، سپس گزینه Delete > Delete for Every را انتخاب کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید، برای اینکه این عملکرد طبق برنامه کار کند، فرستنده و گیرنده باید در آخرین نسخه واتس اپ باشند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا