نرم افزار و اینترنت

گوگل نسخه تحت وب Read Along را برای کودکان راه اندازی کرد

دیگر لازم نیست برای امتحان ابزار یادگیری خواندن گوگل، گوشی اندرویدی خود را باز کنید. گوگل نسخه وب بتا Read Along را راه اندازی کرده که تجربه مشابهی را در رایانه شما ارائه می دهد. مانند قبل، کمک مجازی Diya فرزندان شما را تشویق می کند تا با صدای بلند بخوانند و بازخورد اصلاحی ارائه می دهد. کودکان می توانند در سطوح مختلف مهارت بخوانند و برای تکمیل اهداف جوایز دیجیتالی دریافت کنند.

نسخه بتا در حال حاضر از قابلیت خواندن موجود در کروم، اج و فایرفاکس پشتیبانی کرده و قابلیت‌هایی برای سافاری و سایر مرورگرها به زودی ارائه می‌شود. کودکان می توانند به چندین زبان از جمله انگلیسی و هندی یاد بگیرند. می‌توانید برای یک تجربه شخصی‌سازی شده وارد سیستم شوید، اما گوگل اشاره کرده که نیازی به حساب ندارید. تمام تشخیص گفتار نیز در مرورگر شما انجام می شود، بنابراین لازم نیست نگران باشید که کسی صدای ضبط شده فرزندتان را بگیرد.

اگر لمس شخصی را ترجیح می دهید، نسخه وب Read Along نظر شما را تغییر نخواهد داد. با این حال، گوگل این را به عنوان یک جایگزین کامل برای تماس انسانی مطرح نمی کند. این به بچه‌ها کمک می‌کند در مواقعی که والدینشان در دسترس نیستند، مطالعه خود را بهبود ببخشند، و می‌تواند به مدارس کمک کند تا سوادآموزی را در مواقعی که وقت انفرادی عملی نیست، آموزش دهند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا