رن ژنگفی، مدیرعامل و موسس شرکت هواوی به تازگی در مصاحبه ای با نشریه فرانسوی Le Point اعلام کرد که سیستم عامل جدیدش یعنی HongMengOS از دیگر سیستم عامل موجود مانند اندروید و مک اواس سریعتر بوده و کاربرد گسترده ای را ارائه می دهد.

به گفته هواوی، این سیستم عامل را می توان نه‌تنها در گوشی های هوشمند، بلکه در سایر دستگاه ها نظیر سوئیچ های شبکه، روتر شبکه، تبلت و کامپیوتر و حتی دیتاسنتر استفاده کرد. او همچنین افزود که سیستم عامل جدیدش 5 میلی ثانیه تاخیر کمتر پردازش در مقایسه با مک اواس اپل دارد. با توجه به این موضوع سیستم عامل HongMeng شباهت بسیار زیادی به سیستم عامل گوگل Fuchsia دارد. آقای رن ژنگفی در مصاحبه خود ادعا کرده است که سرعت سیستم عامل اختصاصی هواوی بیشتر از اندروید گوگل و MacOS است.

بنیان گذار هواوی با بیان این جملات ادعای بسیار بزرگی را مطرح کرده است که اثبات آن کار بسیار دشواری است. این ادعاها باعث شده است تا خوره‌های فناوری برای آزمایش سیستم عامل HongMeng لحظه شماری کنند، اما هواوی تاریخ مشخصی را برای عرضه این سیستم عامل جامع مشخص نکرده است، اما انتظار می‌رود که در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی شاهد اطلاعات بیشتری از این سیستم عامل جنجالی باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *