گوگل امروز نسخه پریمیوم ایربادهای داخل گوش واقعا بی سیم Pixel Buds Pro را معرفی کرده که قیمت آنها 199.99 دلار است. پیکسل بادز پرو اولین جفت پیکسل بادز است که از حذف فعال نویز پشتیبانی می کند. این هدفون ها دارای یک پردازنده صوتی 6 هسته ای سفارشی هستند و از الگوریتم های سفارشی برای حذف نویز استفاده می کنند. آنها همچنین از ویژگی به نام Silent Seal برای تطبیق با شکل گوش شما استفاده می کنند تا میزان حذف نویز را به حداکثر برسانند.

هدفون ها دارای یک درایور 11 میلی متری با طراحی سفارشی هستند. Volume EQ به طور خودکار تنظیم صدا را بر اساس سطح صدا تنظیم می کند. یک EQ 5 باند به شما امکان می‌دهد صدا را مطابق میل خود سفارشی کنید. مانند بسیاری از هدفون های دیگر، پیکسل بادز پرو دارای حالت شفافیت است. این به صدای محیط اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به بیرون آوردن هدفون، نشانه‌های صوتی مهم را از دست ندهید.

این هدفون ها دارای سنسور فشار در داخل خود هستند. گوگل ادعا می کند که آنها به طور فعال فشار داخل گوش شما را اندازه گیری می کنند تا هدفون ها بتوانند آنها را کاهش دهند تا راحت باشند، اگرچه دقیقاً نحوه رسیدن به این امر ناشناخته است. Pixel Buds Pro نیز در اواخر سال به‌روزرسانی دریافت می‌کند که پشتیبانی صدای فضایی را فعال می‌کند. هنگام تماشای محتوای صوتی فضایی در تلفن‌های سازگار پیکسل، کاربران می‌توانند جلوه صدای فراگیر را تجربه کنند.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو، شتاب‌سنج صوتی، پوشش‌های توری ضد باد، اتصال چند نقطه‌ای، کنترل‌های لمسی و پشتیبانی هندزفری Google Assistant با ترجمه بلادرنگ. این هدفون دارای IPX4 مقاومت در برابر آب بوده و بدنه آن IPX2 است. عمر باتری پیکسل بادز پرو 7 ساعت با ANC و 11 ساعت بدون ANC است. با کیس، در مجموع 20 ساعت با ANC و 31 ساعت بدون ANC دریافت می کنید. این کیس از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

سهام:

2 Comments

  • Nora Tenorio
    بهمن ۶, ۱۴۰۱ at ۱۲:۰۷

    Simply desire to say your article is as astounding. The clarity in your post is just great and i can assume you’re an expert on this subject. Fine with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please continue the gratifying work.

    Reply
    • ادمین
      بهمن ۶, ۱۴۰۱ at ۱۳:۰۷

      Thank You!

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *