نرم افزار و اینترنت

مجموعه ایموجی های سه بعدی مایکروسافت به صورت متن باز می شود

توسعه‌دهندگان و خلاقان اکنون بر ایموجی سه بعدی مایکروسافت اختیار آزاد دارند. از 10 آگوست، مجموعه ایموجی های Fluent UI منبع باز است و شما می توانید همه چیز را در گیت هاب یا Figma دانلود کنید. تنها استثناء ایموجی‌هایی هستند که شامل لوگوهای مایکروسافت یا کلیپی می‌شوند.

مایکروسافت در ابتدا ایموجی سه بعدی Fluent UI خود را در طی اعلامیه ویندوز 11 به نمایش گذاشت. اما با ناامیدی طرفداران مواجه شد، چراکه ایموجی های سه بعدی فقط در مایکروسافت تیمز ارائه می شوند. سیستم عامل ویندوز 11 همچنان از ایموجی های ساده جین 2 بعدی استفاده می کند. این مجموعه شامل 1538 ایموجی با فرمت های SVG، PNG و JPG می باشد. البته، مایکروسافت همچنین کد منبع باز را برای اصلاح ایموجی با رنگ پوست، عبارات و موارد دیگر ارائه می دهد.

از آنجایی که این ایموجی ها منبع باز هستند، می‌توانید تقریباً برای هر چیزی از آنها استفاده کنید (در محدوده قوانین رفتاری مایکروسافت). به عنوان مثال، اگر یک بسته ایموجی سفارشی برای چت دیکسورد خود می خواهید، مایکروسافت به تازگی به شما یک شروع بسیار خوب ارائه کرده است. متأسفانه، نمی‌توانید ایموجی‌های سفارشی را در مایکروسافت تیمز آپلود کنید. همگام کردن ایموجی های سفارشی با انتخاب های “Fluent UI” مایکروسافت تجربه شخصی تری را برای افرادی که در Teams کار می کنند فراهم می کند.

منبع
reviewgeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا