موبایل و تبلت

موتورولا ریزر 2022 معرفی شد

موتورولا امروز در جریان رویدادی از گوشی تاشوی جدیدش به نام موتو ریزر 2022 رونمایی کرده که رقیب جدی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 خواهد بود. موتو ریزر 2022 با سخت‌افزار شگفت‌انگیز، و طراحی نفس‌گیر که مدرنیته و نوستالژی را با موفقیت تطبیق می‌دهد، وارد میدان رقابت می شود.

موتورولا ریزر 2022 توسط تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 (قدرتمندترین تراشه کوالکام بر روی دستگاه‌های اندرویدی) قدرت می‌گیرد. اتفاقاً همین پردازنده در قلب گلکسی زد فلیپ 4 نیز قرار دارد. این بدان معناست که ریزر 2022 باید عملکردی مشابه با فلیپ 4 داشته باشد – همتراز یا بهتر از اکثر پرچمداران فعلی اندروید. این دستگاه تا 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه می دهد. دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 بوت می شود که با MyUI 4.0 پوشانده شده است. این دستگاه از Ready For 3.5 پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد آن را به یک دستگاه خارجی متصل کنند تا از تجربه کامل رایانه‌های رومیزی استفاده کنند.

صفحه نمایش اصلی ریزر 2022 یک پنل 6.7 اینچی OLED انعطاف پذیر با روکش مات است. این صفحه نمایش نرخ فوق العاده سریع 144 هرتز را ارائه می دهد که بالاترین نرخ تازه سازی در هر تلفن تاشو امروزی است. صفحه نمایش داخلی همچنین از وضوح فول اچ دی پلاس، رنگ های 10 بیتی، HDR10+ و DC dimming پشتیبانی می کند. نمایشگر دوم، به عنوان صفحه کاور 2.7 اینچی Quick View تعاملی عمل می کند. این دومی نسبت به نسل های قبلی افزایش اندازه داشته و قابلیت های آن نیز بسیار گسترش یافته است. فرم تاشو همچنین قابلیت‌های نمایش انعطاف‌پذیر ریزر 2022 را تسهیل بخشیده و دارای ویژگی است که به شما امکان می‌دهد برخلاف گوشی‌های معمولی از ریزر به روش‌های منحصربه‌فرد استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر موجود در ریزر جدید، دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس فوری و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی همراه با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. موتورولا ادعا می کند که ریز 2022 پیچیده ترین ماژول دوربین را در تلفن های تاشو تا به امروز دارد. در حالی که در مورد عملکرد صوتی و تصویری، لازم است به تنظیمات بلندگو در ریزر 2022 اشاره کنیم. این دستگاه با بلندگوهای فراگیر Dolby Atmos ارائه شده که نوید ارائه صدای شفاف را می دهد. آخرین، اما نه کم اهمیت، این شرکت تایید کرده است که دستگاه دارای باتری 3500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. قیمت پایه این گوشی 6000 یوان چین (890 دلار) است.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا