نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت Dev Box در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت

مایکروسافت اکنون به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به نسخه پیش نمایشی از ورک استیشن های ابری Microsoft Dev Box خود دسترسی داشته باشند. این غول نرم افزاری Microsoft Dev Box را در اوایل سال جاری معرفی کرد، و این به طور موثر راهی آسان برای توسعه دهندگان است تا رایانه های ابری قدرتمند را برای آزمایش برنامه ها بچرخانند.

Dev Box شامل اپلیکیشن ها و سرویس‌هایی است که به‌طور خاص برای توسعه‌دهندگان طراحی شده‌اند تا به سرعت به ورک استیشن های از پیش پیکربندی‌شده دسترسی پیدا کنند. Windows 365 به مدیریت Microsoft Dev Box کمک می‌کند و توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند پیش‌نمایش دسترسی سریع به این ماشین‌های دسکتاپ مجازی Azure را در هر نقطه از یک مرورگر مدرن مشاهده کنند.

دستگاه‌های Microsoft Dev Box از هر محیط توسعه یکپارچه (IDE)، کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) یا ابزارهایی که در ویندوز اجرا می‌شوند، پشتیبانی می‌کنند. توسعه دهندگان می توانند پیش نمایش Microsoft Dev Box با هشت پردازنده مجازی و 32 گیگابایت رم را مشاهده کنند. کسب‌وکارها می‌توانند 15 ساعت اول استفاده از پردازنده و حافظه رایگان در ماه، در کنار 365 ساعت اول SKU حافظه 512 گیگابایتی را امتحان کنند.

قیمت‌گذاری نهایی به این معناست که توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها فقط برای آنچه در یک مدل مبتنی بر مصرف استفاده می‌کنند، پرداخت می‌کنند. مایکروسافت قصد دارد هزینه محاسبه و ذخیره سازی را به ازای هر ساعت از سازمان ها دریافت کند. Microsoft Dev Box از ماشین هایی با حداکثر 32 پردازنده مجازی و 128 گیگابایت رم پشتیبانی می کند.

توسعه دهندگان می توانند باکس های توسعه دهنده را در منطقه Azure لوکال خود مستقر کنند و هر دستگاه به سرعت اتصال گیگابیت مجهز است. مایکروسافت همچنین پورتالی برای توسعه دهندگان ایجاد کرده تا باکس های توسعه‌دهنده را سازماندهی کنند، که آن را برای مدیریت برنامه‌های قدیمی یا نسخه‌های قدیمی‌تر برنامه‌ها برای مشتریان خاص ایده‌آل می‌کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا