نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اپلیکیشن Bing Webmaster Tools را برای اندروید منتشر کرد

بخش بینگ علاوه بر موتور جستجویش، چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی Bing Chat و ابزار هنری هوش مصنوعی Bing Image Creator، ابزارهایی نیز برای مدیران وب‌سایت‌ها برای نظارت بر ترافیک سایت‌ها و موارد دیگر دارد. این هفته. مایکروسافت از راه اندازی اپلیکیشن Bing Webmaster Tools برای گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی خبر داد.

در پستی در وبلاگ رسمی بینگ، مایکروسافت اعلام کرد که این اپلیکیشن به مدیران وب اجازه می دهد تا زمانی که خارج از دفتر هستند، ترافیک سایت خود را پیگیری کنند. ویژگی های اصلی اپلیکیشن اندروید به شرح زیر است:

  • نظارت بر عملکرد سایت: مراقب بازدیدکنندگان وب سایت خود، رتبه بندی جستجو و جزئیات خزیدن باشید.
  • شناسایی و رفع مشکلات: اعلان‌های به موقع در مورد مسائلی که ممکن است بر نتایج جستجوی شما تأثیر بگذارد، مانند نشانه‌گذاری HTML یا خطاهای خزیدن، دریافت کنید.
  • ارسال سایت مپ و نشانی‌های اینترنتی: نقشه‌های سایت و URL‌های فردی را به‌طور یکپارچه به بینگ ارسال کنید و مطمئن شوید که از تمام محتوای وب‌سایت شما آگاه است.
  • عملکرد کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید: عملکرد کلمات کلیدی انتخابی خود را نظارت کنید و فرصت های بهبود را کشف کنید.

اپلیکیشن Bing Webmaster Tools برای اندروید اکنون به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است. اپلیکیشن جدید اندروید به دنبال یکی دیگر از ویژگی های جدید است که چند ماه پیش منتشر شد. در ماه فوریه، بلافاصله پس از اینکه مایکروسافت برای اولین بار بینگ چت را معرفی کرد، این شرکت  اعلام کرد که Bing Webmaster Tools خود راهی برای سایت‌ها برای ثبت ترافیک از لینک‌های چت بینگ اضافه می‌کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا