گوناگون

احتمال برگزاری رویداد معرفی اپل آیفون 14 در 7 سپتامبر

به زمانی نزدیک می شویم که انتظار می رود اپل سخت افزار جدیدی را عرضه کند. بر اساس گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، ما می‌توانیم به رویداد معرفی 7 سپتامبر و پس از آن تاریخ انتشار 16 سپتامبر نگاه کنیم. گورمن می‌نویسد: “به برخی از کارمندان فروشگاه‌های خرده‌فروشی گفته شده است که برای عرضه محصول جدید در 16 سپتامبر آماده شوند.”

هر سال در ماه سپتامبر، اپل رویداد سالانه لانچ خود را برگزار می کند که از زمان شروع همه گیر شدن به یک رویداد لایو استریم بسیار صیقلی و تولید شده تبدیل شده است. طبق گزارش ها، کارمندان اپل نیز شروع به ضبط بخش هایی برای ارائه مجازی کرده اند. انتظار می رود اپل چهار مدل جدید آیفون 14، رایانه های مک جدید، آی پدهای جدید و یک ساعت اپل جدید را معرفی کند. خط تولید آیفون 14 مدل مینی را حذف می کند و دو مدل با نمایشگر 6.1 اینچی و دو مدل با نمایشگر 6.7 اینچی وجود خواهد داشت که اولین باری است که اپل یک آیفون غیر پرو 6.7 اینچی عرضه می کند.

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 14 با طراحی ناچ تازه‌ای همراه با ارتقای چشمگیر دوربین سلفی، جزیره دوربین بزرگ‌تر در آیفون 14 پرو و مدل‌های جدید پرو دارای چیپست A16 باشند. همچنین شایعه شده که مدل پرو دارای ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا