بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری، به‌ویژه آن‌هایی که در تجارت سخت‌افزار تلویزیون فعالیت می‌کنند، انگشتان پای خود را در محتوای اصلی فرو برده‌اند. اگرچه مدتی است که کانال های تلویزیونی (FAST) رایگان و با پشتیبانی تبلیغاتی خود را دارد، TCL دیر به آن مهمانی رفته است. البته نه برای مدت طولانی، زیرا این شرکت قرار است اولین فیلم ویژه خود، یک فیلم کوتاه عاشقانه را در تابستان امسال در TCLtv+ منتشر کند.

تنها یک مشکل کوچک وجود دارد: TCL از هوش مصنوعی مولد برای تولید محتوای اصلی برای پلتفرم خود استفاده می‌کند و نشانه‌های اولیه خبر خوبی ندارند. این شرکت اولین تریلر از Next Stop Paris را منتشر کرده که آن را “اولین داستان عاشقانه مبتنی بر هوش مصنوعی” می‌نامد. TCL از نویسندگان انسانی و همچنین بازیگران برای ضبط حرکت و اجرای صدا استفاده می کرد. در حالی که هنرمندانی در آمریکا، کانادا، بریتانیا و لهستان در حال کار بر روی این پروژه هستند، به شدت به هوش مصنوعی مولد متکی بود.

خلاصه داستان نکست استاپ پاریس، اینطور که هست، زن جوانی را می بیند که پس از فرار نامزدش با شخصی در جشن عروسی، تنها به ماه عسل خود به پاریس می رود. او در قطار با یک غریبه آشنا می شود و این زوج با هم در پایتخت فرانسه کاوش می کنند. TCL امیدوار است که محتوای اصلی بتواند بینندگان را به TCLtv+ جلب کند و به ایجاد هویت برند برای شرکت کمک کند. در حالی که قضاوت درباره یک فیلم بر اساس تریلر کاملاً منصفانه نیست، کلیپ Next Stop Paris اولین برداشت وحشتناکی را هم برای پروژه و هم برای TCLtv+ ایجاد می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *