Apricorn، امروز از عرضه کلید فلش رمزگذاری شده USB 3.2 Gen 1 Aegis Secure Key 3 2 TB خبر داد. فلش درایو 2 ترابایتی Secure Key 3 دارای رمزنگاری سخت افزاری قوی است و بدون وارد کردن کلمه عبور امکان استفاده از آن وجود ندارد. در حال حاضر، Aegis Secure Key 3 دارای هشت گزینه ظرفیت از 16 گیگابایت تا 2 ترابایت با قیمت 129.00 تا 999.00 دلار آمریکا است.

Secure Key 3 از رمزنگاری سخت افزاری 256 بیتی AES XTS بهره می‌برد. با داشتن این فلش درایو رمزدار، کلیه فایل‌های شما از همان لحظه کپی شدن یا انتقال به آن به طور رمزنگاری شده نگه داری می‌شوند و امکان دستیابی غیر مجاز به فایل‌های شما تقریباً به طور کامل از میان برداشته می‌شود. این فلش مموری برای رمزنگاری فایل‌های شما به طور 100 درصدی به سخت افزار داخلی خود متکی است و از روش‌های نرم افزاری یا وابسته به سیستم عامل استفاده نمی‌کند.

همچنین برای استفاده از این فلش درایو قفل دار به نصب یا اجرای هیچ گونه برنامه و درایوری نیاز نیست. لازم به ذکر است فلش درایوهای قفل دار Secure Key 3 با انواع سیستم عامل‌ها و دستگاه‌های USB مختلف قابل استفاده هستند. در ساخت Aegis Secure Key 3 از تراشه رمزنگاری سخت افزاری منطبق بر استاندارد FIPS 140-2 Level 3 استفاده شده که آن را برای استفاده‌های حساس تجاری و امنیتی ایده آل کرده است. این فلش درایو برای استفاده نهادهای حساس دولتی، دفاعی، سازندگان و نهادهای بهداشتی ایده آل به نظر می‌رسد.

بر روی این فلش مموری 46 گرمی یک صفحه کلید برای وارد کردن رمز عبور وجود دارد که در برابر ساییدگی مقاوم است. برای استفاده از این فلش درایو و دسترسی به فایل‌های آن باید حتماً کلمه عبور وارد شود. Aegis Secure Key 3 قابلیت‌های مدیریتی و نظارتی متعددی دارد و طول کلمه عبور به دلخواه قابل انتخاب است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *