موبایل و تبلت

نسخه جدید اقتصادی اپل آیپد با طراحی جدیدی همراه خواهد بود

اپل در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند سری آیفون 14 و همچنین مدل های واچ سری 8 در ماه آینده در یک رویداد رونمایی است. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت یک ماه بعد، یعنی در اکتبر سال جاری، در رویدادی جداگانه، مدل‌های جدید آیپد را عرضه کند.

در میان مدل‌های آیپدی که انتظار می‌رود اپل ظرف چند ماه آینده عرضه کند، نسخه بروزرسانی شده یا نسل دهم آیپد اقتصادی وجود خواهد داشت که طبق شایعات، تغییرات طراحی قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. اکنون، گزارش جدیدی از دیجی‌تایمز منتشر شده که ادعا می‌کند نسل دهم آیپد وارد فاز تولید انبوه شده است. جدای از تایید طراحی مجدد دستگاه، همچنین اضافه می کند که این تبلت اکنون از چیپست اپل A14 قدرت می گیرد.

جزئیات زیادی در مورد مدل آینده آیپد تایید نشده، اما شایعات نشان می‌دهند که دستگاه دارای صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر 10.5 اینچی و همچنین حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف پنل نمایشگر خواهد بود. گفته می‌شود که بدنه آن دارای لبه‌های مسطح و برآمدگی دوربین در پنل پشتی است. این دستگاه همچنان دکمه هوم با Touch ID تعبیه شده در آن خواهد داشت، اما برخی از رندرها نشان می دهد که این شرکت از جک هدفون خلاص خواهد شد.

برخی گزارش‌ها همچنین نشان داده‌اند که تولید این دستگاه‌ها ممکن است به دلیل محدودیت‌های موقت برق اعمال شده توسط دولت چین بر کارخانه‌های استان سیچوان تحت تأثیر قرار گیرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا