بیش از یک دهه طول کشید، اما در نهایت دنباله بازی Jetpack Joyride ارائه شد، اما نه برای همه کاربران! استودیوی Halfbrick اعلام کرد که Jetpack Joyride 2 را به عنوان یک بازی انحصاری اپل آرکید برای آیپد، آیفون، مک و Apple TV منتشر کرده است.

پرواز بی پایان حول محور گیم پلی بیشتر «داستان محور» با شخصیت جدیدی برای بازی (بتی بیفپیز) و همچنین مکانیک های تازه و گرافیک دقیق تر می چرخد. در این پرتو، Halfbrick به طور موثر بازی را به دوران مدرن می کشاند. عنوان اصلی سال گذشته به عنوان +Jetpack Joyride به اپل آرکید آمد که تجربه اصلی را بدون نیاز (یا توانایی) برای خرید درون برنامه ای حفظ می کند.

این عنوان برای اولین بار در سال 2011 وارد شد و به تعریف دسته دونده بی پایان در کنار آثار کلاسیک مانند Canabalt و Temple Run کمک کرد. بازی با امضای Halfbrick در سال‌های پس از آن بیش از 500 میلیون دانلود داشته است. احتمالاً JJ2 به تنهایی 50 دلار در سال (5 دلار در ماه) برای اپل آرکید را توجیه نمی کند، و نشان دهنده نوستالژی دیگری در سرویس همه کاره است. با این حال، ممکن است مورد قوی تری برای اشتراک ایجاد کند. می‌توانید در کنار بازی‌های جدیدتری که از دستگاه‌های مدرن اپل بیشترین بهره را می‌برند، بازی‌های ساده‌ای از گذشته بازی کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *