مایکروسافت آخرین بروزرسانی کانال پایدار خود را برای مایکروسافت اج منتشر کرد. این نسخه، نسخه 104.0.1293.63، مملو از ویژگی های سایدبار جدید از جمله امکان دسترسی به اوت لوک، آفیس و موارد دیگر است. با این حال، با وجود تمام ویژگی‌های جدید، قابل توجه است که این یک عرضه کنترل‌شده است، به این معنی که ممکن است بلافاصله پس از بروزرسانی، آن را پیدا نکنید.

همه بروزرسانی‌های ویژگی و نحوه فعال کردن آنها را در کاتالوگ تغییرات زیر پیدا کنید:

سایدبار مایکروسافت اج: سایدبار مایکروسافت اج به کاربران اجازه می‌دهد به ویژگی‌های مایکروسافت اج در کنار پنجره مرور خود دسترسی داشته باشند. ویژگی‌های موجود عبارتند از Discover، جستجوی بینگ، اوت لوک، آفیس، بازی‌ها و ابزارهایی مانند مبدل واحد و تست سرعت اینترنت. مدیران می توانند با استفاده از خط مشی HubsSidebarEnabled، در دسترس بودن سایدبار مرورگر را کنترل کنند.

  • در نوار کناری مایکروسافت اج جستجو کنید: از طریق نوار کناری مرورگر به راحتی به جستجوی به روز شده دسترسی پیدا کنید، از جمله دسترسی آسان به جستجوی مایکروسافت در بینگ برای سازمان ها.
  • گیمینگ برای سایدبار مایکروسافت اج: بازی های معمولی محبوب را به صورت رایگان انجام دهید. مدیران می توانند با استفاده از خط مشی AllowGamesMenu، در دسترس بودن منوی بازی ها در نوار کناری مرورگر را کنترل کنند.
  • Discover در نوار کناری مایکروسافت اج: محتوای مرتبط با صفحه ای را که در حال مرور آن هستید، از جمله خلاصه، اطلاعات منبع، و موارد دیگر کشف کنید.
  • ابزارهای مورد علاقه خود را در نوار کناری مرورگر دریافت کنید: در حین مرور وب به ابزارهای رایج از جمله ماشین حساب، تست سرعت اینترنت و مبدل واحد به راحتی دسترسی داشته باشید.
  • اوت لوک در سایدبار مایکروسافت اج: دسترسی سریع و آسان به ایمیل و تقویم اوت لوک. مدیران می توانند منوی Outlook را در نوار کناری مرورگر با استفاده از خط مشی OutlookHubMenuEnabled کنترل کنند.
  • آفیس در نوار کناری مایکروسافت اج: دسترسی سریع و آسان به اسناد و برنامه های آفیس. مدیران می توانند منوی مایکروسافت آفیس را در نوار کناری مرورگر با استفاده از خط مشی MicrosoftOfficeMenuEnabled کنترل کنند.

جدا از ویژگی‌های نوار کناری جدید، اج 104.0.1293.63 همچنین یک اصلاح امنیتی برای آسیب‌پذیری ردیابی شده تحت شناسه CVE-2022-2856 فراهم می آورد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *