دل با یک وب کم جدید بازگشته است، و این بار، هزینه یک دست و پا ندارد. وب‌کم کاملاً جدید Dell Pro جایگزین ارزان‌تری برای وب‌کم Ultrasharp سال گذشته است که وضوح QHD، پشتیبانی از HDR، ردیابی حرکت، میکروفون حذف نویز و موارد دیگر را با تنها 135 دلار ارائه می‌دهد.

در واقع، وب کم Dell Pro جدید اکثر ویژگی های وب کم Ultrasharp را با 65 دلار کمتر ارائه می دهد. تفاوت اصلی در وضوح است. در حالی که وبکم Ultrasharp سال گذشته ویدیوهای 4K ضبط می‌کند، وبکم جدید دارای وضوح 2560 در 1440 پیکسل است – دل به خاطر سادگی، این وضوح 2K را نامیده، اما در واقع وضوح بالاتری نسبت به 2K استاندارد دارد.

کاهش قابل توجه دیگر، FOV باریکتر 65 یا 78 درجه است که نسبت به مدل 90 درجه 4K کاهش یافته است. و به هر دلیلی، دل در وبکم پرو جدید کابل USB-A استفاده کرده است که شاید شرکت انتظار دارد، این وبکم را به یک داک یا پورت USB داخلی مانیتور وصل کنید. همانند وب‌کم Ultrasharp، وب‌کم Pro جدید طراحی بشکه‌ای دارد و می‌تواند برای همیشه در بالای مانیتور شما قرار بگیرد.

همچنین دارای شاتر حریم خصوصی است و با Dell Peripheral Manager کار می کند که می توانید از آن برای تنظیم پیکربندی وبکم استفاده کنید. وب کم Dell Pro امروز با قیمت 135 دلار در دسترس است. دل خاطرنشان کرد که این وبکم هم برای زوم و هم برای مایکروسافت تیمز تایید شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *