پیانو یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین سازهایی است که می توانید نواختن را یاد بگیرید. بیشتر طراحی خود را با کیبورد به اشتراک می گذارد و نقطه شروع خوبی برای هر کسی بوده که علاقه مند به پخش موسیقی است. ساز کوبه ای اساس بسیاری از قطعات کلاسیک را تشکیل می دهد و همچنین بخشی جدایی ناپذیر از موسیقی رایج است.

به علاوه، این پلتفرمی برای یادگیری یک مهارت جدید، کاهش استرس و الهام بخشیدن به خلاقیت است. در صورتیکه تازه کار هستید و علاقه مند به یادگیری این نوع ساز ها هستید، ما در این مقاله به معرفی چند سایت برای یادگیری آن به شما معرفی خواهیم کرد.

1. Piano Lessons

Piano Lessons منبعی از مدرسان پیانوت است که آموزش های آنلاین پیانو را ارائه می دهد. در حالیکه پیانوت برای یادگیری آنلاین پیانو هزینه ای از شما دریافت می کند، آموزش پیانو کاملا رایگان است. این سایت آموزش های آنلاین هدایت شده را با ویدیوهای آموزشی یوتیوب از اساتیدش ترکیب می کند تا شما بتوانید یادگیری را شروع کند. اگر به تازگی سفر خود را شروع کرده اید، درس پیانو بهترین مکان برای شروع است.

دروس آنلاین رایگان پیانو برای مبتدیان ارائه شده و عناصر تئوری موسیقی را نیز در بر می گیرد. حتی آموزش رایگان پیانو را در کانال های رسانه های اجتماعی خود ارائه می دهد. توجه داشته باشید که آموزش پیانو برای مبتدیان طراحی شده است. بنابراین، اگر محتوای درس‌های پیانو را مفید می‌دانید، و اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، ممکن است ارزش اشتراک در سرویس کامل پیانوت را داشته باشد تا تمرین خود را ادامه دهید.

2. Pianu

برای بسیاری از مردم، هنرمند مورد علاقه آنها دلیلی است که می خواهند شروع به نواختن موسیقی کنند. پس منطقی است که بخواهید آهنگ های مورد علاقه خود را نیز یاد بگیرید. Pianu آموزش‌های آنلاین پیانو را ارائه می‌دهد، اما کاتالوگ رایگان آموزش آهنگ‌های آن باید شما را به همراهی آهنگ‌های محبوب مورد علاقه‌تان در کمترین زمان ممکن کند.

سری بازی Guitar Hero خدمات بسیاری را تحت تاثیر قرار داد و همین رابط در اینجا موجود است. نت موسیقی در بالای صفحه کلید مجازی نمایش داده می شود. جعبه‌های برجسته‌شده به سمت کلیدهای مربوطه سرعت می‌گیرند تا به شما اطلاع دهند که چه چیزی باید بازی کنید. این به خودی خود یک بازی سرگرم‌کننده خواهد بود، اما گنجاندن نت‌های موسیقی به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید که چه چیزی را بازی می‌کنید.

همچنین کمک بصری آسانی برای ترجمه کلیدها و زمان فشار دادن آنها به موسیقی رونویسی شده فراهم می کند. با این حال، نگه داشتن تبلت یا تلفن هوشمند خود در نزدیکی پیانو همیشه عملی نیست.

3. Skoove

به جای خواندن دستورالعمل ها و آموزش ها، ممکن است شکل تعاملی تری از یادگیری را ترجیح دهید. اینجاست که Skoove وارد می شود. این سرویس freemium با رایانه، مک اواس، آیفون و آیپد سازگار است. Skoove پیانیست‌های بالقوه را از طریق درس‌های خود راهنمایی می‌کند و بازخوردی را به طور بلادرنگ ارائه می‌دهد.

این یک ویژگی مفید است، زیرا به شما امکان می‌دهد تا در حین حرکت، اجرای خود را تنظیم کنید. علاوه بر این، Skoove می تواند در حالت آکوستیک کار کند، بنابراین می توانید از صفحه کلید یا پیانو خود استفاده کنید و نرم افزار به نواختن شما گوش می دهد. اگر خودتان این ساز را ندارید، می توانید به جای آن از صفحه کلید مجازی Skoove استفاده کنید.

دو سطح وجود دارد: Skoove Basic و Skoove Premium. در حالی که خدمات پریمیوم 9.99 دلار در ماه هزینه دارد، Skoove Basic به صورت رایگان در دسترس است. سطح پایه فقط به شما امکان دسترسی به 25 درس و تعداد محدودی آموزش آهنگ را می دهد، اما اگر تازه شروع کرده اید، این بهترین راه برای یادگیری آنلاین پیانو است.

4. flowkey

اگر از ماهیت تعاملی Skoove لذت بردید، در flowkey هم همین احساس را خواهید داشت. این سرویس مشابه خدمات ارائه شده توسط Skoove است، اگرچه آموزش های آنلاین پیانو رایگان آن محدودتر است. یکی از ویژگی های برجسته flowkey کاتالوگ آموزش آهنگ های محبوب آن است.

اگرچه هر آهنگی در دسترس نیست، اما می‌توانید آهنگی متناسب با گوش خود پیدا کنید و از کلید جریان برای یادگیری نحوه پخش آن استفاده کنید. این راهنماها و سایر آموزش‌های برنامه شما را در تئوری موسیقی نیز قدم می‌گذارند. اگر سازهای زهی می نوازید، می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را با بهترین سایت های رایگان گیتار و باس بیاموزید. نسخه رایگان flowkey شامل هشت آموزش آهنگ و دوره های محدود است. می توانید از flowkey به صورت آنلاین یا از طریق برنامه های همراه اندروید و iOS استفاده کنید.

5. TakeLessons

مطالعه انفرادی برای برخی افراد مفید است. با این حال، دیگران ممکن است تجربه گروهی اجتماعی بیشتری را ترجیح دهند. برای آن دسته از نوازندگان مشتاق پیانو، TakeLessons راهی عالی برای یادگیری نواختن پیانو به صورت آنلاین است.

هر کلاس به صورت زنده تدریس می شود، بنابراین هیچ جلسه از پیش ضبط شده ای وجود ندارد. به لطف سرویس پخش دو طرفه، می توانید با سایرین در کلاس بازی کنید و در مورد عملکرد خود بازخورد دریافت کنید. TakeLessons کلاس هایی را در سه دسته ارائه می دهد: مبانی، تکنیک و عملکرد. در حالی که می توانید به این جلسات یادگیری گروهی زنده بپیوندید، TakeLessons دوره هایی برای طیف گسترده ای از موضوعات خارج از نواختن پیانو نیز دارد. حساب رایگان به شما امکان دسترسی به تعداد محدودی از جلسات و دوره ها را می دهد.

6. Piano Nanny

PianoNanny یک وب سایت آموزشی دیگر با دروس پایه، متوسط و پیشرفته است. دروس هر بخش حدود 35 دقیقه طول می کشد و تقریباً دوازده درس در هر بخش وجود دارد.

سه دسته از سطوح یادگیری در صفحه اصلی وب سایت وجود دارد. مکان نما را روی دسته مورد نظر خود نگه دارید و درسی را که می خواهید ادامه دهید انتخاب کنید. در ابتدا، همه دروس مبتنی بر متن و تصویر هستند، اما با حرکت رو به جلو، یاد خواهید گرفت که از فایل‌های صوتی نیز استفاده کنید. علاوه بر درس‌ها، آزمون‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای سنجش میزان یادگیری خود انجام دهید. برای کمک به نشان دادن مهارت های خود، PianoNanny گواهینامه های جایزه ستاره طلایی را در قالب PDF نیز ارائه می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *