موبایل و تبلت

پورشه دیزاین و AOC از مانیتور گیمینگ PD27S رونمایی کردند

برند طراحی انحصاری پورشه دیزاین و AGON by AOC با هم از Porsche Design AOC AGON PRO PD27S رونمایی کردند که از یک مانیتور گیمینگ 27 اینچی با طراحی الهام گرفته از عناصر یک خودروی اسپرت پورشه است.

PD27S با داشتن نرخ نوسازی 165 هرتز بیش از حد به 170 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه (GtG) و همچنین گواهی DisplayHDR 400 و طیف رنگی گسترده ای دارد، به سادگی مانیتور بازی معادل یک خودروی اسپورت است. PD27S طراحی چشمگیر، تمیز و کاربردی را با فناوری‌های سطح بالا ترکیب می‌کند و رضایت کاربر را در هر موقعیتی از کارهای روزمره گرفته تا استفاده‌های تجاری، سرگرمی و بازی‌های با کارایی بالا جلب می‌کند.

جذابیت اصلی PD27S پایه ریخته گری آلومینیومی سندبلاست با ساختار محکم، کاربردی و شکل منحصر به فرد آن است که یادآور فرمان و پره های چرخ یک خودروی اسپرت است. طراحی تمیز و ساده PD27S دارای سطوح مخروطی در بدنه آن در پشت و کناره‌ها است که از چیدمان عملکردی اجزای داخلی پیروی می‌کند. به لطف پایه ارگونومیک، PD27S جهت محوری، ارتفاع 150 میلی متری و همچنین تنظیمات شیب و چرخش را ارائه می دهد.

طراحی انحصاری PD27S با تخصص برجسته نمایشگر AGON توسط AOC همراه شده است تا ویژگی های چشمگیری را برای گیمرهای جاه طلب ارائه دهد. این مانیتور از پنل فلت IPS (AAS) برای دقت رنگ بالا و طیف رنگی گسترده استفاده می کند و به لطف بازتولید رنگ‌های شفاف و واضح پنل IPS 10 بیتی، 95 درصد از وسعت DCI-P3 و 99 درصد از وسعت sRGB را پوشش می‌دهد و به آن امکان می‌دهد در تمام کارهای حیاتی رنگ برتری داشته باشد.

از سوی دیگر پنل PD27S دارای رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 109ppi بوده که برای استفاده روزانه در زمینه تجارت کاملاً مناسب است. به لطف فناوری Adaptive-Sync، این مانیتور از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می کند و آثار هنری مانند پارگی و سوسو زدن را از بین می برد. این مانیتور مجهز به هاب 4 پورت USB 3.2، دستگاه های اکسترنال مانند کیبورد، ماوس یا درایوهای اکسترنال را می توان به سرعت و به راحتی متصل کرد، درهم ریختگی کابل ها را کاهش می دهد و به هر میز چیدمانی تمیز و کاربردی می دهد. برای تکمیل تجربه صوتی و تصویری، PD27S دارای دو بلندگوی 5 واتی است که با DTS تقویت شده است تا صدایی شفاف و غنی ارائه دهد. هم اکنون این مانتیور جدید با قیمت 430 پوند در دسترس است. 

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا