ریزر، به تازگی مدل جدیدی از ماوس Basilisk خود را با نام Razer Basilisk V3 Pro معرفی کرده است. از نظر طراحی، این ماوس جدید تقریباً شبیه به مدل استاندارد V3 است. ماوس جدید دارای طراحی پنجه ای شکل است و از 11 دکمه قابل برنامه ریزی پشتیبانی می کند. اگرچه طراحی شبیه به مدل موجود است، اما از نظر سخت افزاری با بهبودهایی همراه است.

Razer Basilisk V3 Pro شامل سوئیچ‌های اپتیکال جدید، زیر نور RGB و یک چرخ اسکرول است که می‌تواند به صورت پویا بین حالت‌های لمسی و چرخش آزاد بر اساس سرعت چرخش کاربر جابجا شود. همچنین از اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، چیزی که در نسل قبلی خود در دسترس نبود و این شرکت همچنین انتخاب کرده است که از یک سنسور 30K DPI قدرتمندتر استفاده کند. این شرکت فناوری نمونه برداری بیسیم 4K هرتز خود را به Basilisk V3 Pro که ماه گذشته معرفی شد، اضافه کرد.

با این حال، این ویژگی تنها در صورتی در دسترس خواهد بود که کاربر یک داک شارژ جداگانه نیز خریداری کند. داک شارژ همراه با یک پوک مغناطیسی قرار داده شده در پایه، به ماوس اجازه می‌دهد تا زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، به طور ایمن خود را برای شارژ به داک متصل کند و حتی به V3 Pro اجازه می‌دهد با استفاده از منابع شارژ دیگر سازگار با Qi شارژ شود. ماوس جدید ریزر 160 دلار قیمت دارد، اما بسته با پایه شارژ با قیمت 199 دلار در دسترس است که با توجه به اینکه پایه شارژ مستقل 70 دلار قیمت دارد، یک قیمت تخفیف خورده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *