امنیت

راه اندازی ویژگی Ransomware Shield آواست در جهت مبارزه با تهدیدات

آواست از راه‌اندازی Ransomware Shield در اپلیکیشن های Essential، Premium و Ultimate Business Security برای مشاغل در ویندوز و مک اواس خبر داده است. این برنامه برای کمک به سازمان‌ها در برابر حملات باج‌افزاری طراحی شده که هارد درایوها را رمزگذاری می‌کنند و برای باز کردن فایل‌ها باج می‌خواهند.

طبق گفته آواست، حملات باج‌افزاری در سه ماهه چهارم و بیست و دوم کاهش یافته بود، اما در سه ماهه دوم امسال دوباره افزایش یافت. به طور خاص، Ransomware Shield از فایل‌ها و پوشه‌ها در برابر تغییر، حذف یا رمزگذاری توسط برنامه‌های ناشناخته محافظت می‌کند. مدیران می‌توانند انتخاب کنند که کدام برنامه‌ها مجوز دسترسی به فایل‌ها را دارند و از ایجاد خرابی برنامه‌های باج‌افزار جلوگیری می‌کنند.

فیلیپ هلینکا، مدیر محصول آواست بیزینس، درباره Ransomware Shield اظهار داشت:

کسب‌وکارهای کوچک با تهدید مختلفی از باج‌افزار مواجه هستند، به طوری که مجرمان سایبری به طور فزاینده‌ای سازمان‌های کوچک‌تر را هدف قرار می‌دهند تا داده‌های مهم تجاری را رمزگذاری کنند و عملیات را مختل کنند. نتایج می تواند برای کسب و کارهای کوچکی که فاقد منابع مالی و فنی برای بازگشت به چنین حملاتی هستند، ویرانگر باشد. آنتی ویروس Avast همیشه به مصرف‌کنندگان و کاربران تجاری محافظت قدرتمندی در برابر تهدیدات سایبری از جمله باج‌افزار ارائه می‌دهد، و Ransomware Shield یک لایه حفاظتی هدفمند و اضافی ارائه می‌دهد که به محافظت از حیاتی‌ترین فایل‌های کسب‌وکارها در برابر این حملات بسیار مخرب کمک می‌کند.

با Avast، کسب‌وکارها قبلاً با مجموعه‌ای جامع از ابزارها از جمله Web Shield، File Shield و Behavior Shield محافظت در برابر باج‌افزار داشتند. Ransomware Shield جدید این موارد را برای تقویت امنیت تکمیل خواهد کرد. این ویژگی اکنون به طور پیش فرض فعال است و لیست فایل ها و پوشه های محافظت شده را می توان در Avast Business Hub ویرایش کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا