گوناگون

DJI از پهپاد Avata FPV با محافظ پروانه و مدت زمان پرواز 18 دقیقه رونمایی کرد.

جدیدترین پهپاد DJI امروز معرفی شد. این هواپیما Avata نام داشته و DJI می‌گوید که این «تجربه غوطه‌وری نهایی پهپاد» برای طرفداران پرواز با دید اول شخص (FPV) است. به گفته فردیناند ولف، مدیر خلاقیت DJI، این پهپاد با DJI Goggles 2 و کنترلر DJI Motion ترکیب می شود تا “تجربه تقریباً خارج از بدن پرواز FPV” را ارائه دهد.

گفتنی است، شما همچنین می توانید آن را با DJI FPV Remote Controller 2 و DJI FPV Googles V2 کنترل کنید. آواتا از باتری 2420 میلی آمپر ساعتی خود 18 دقیقه عمر باتری دارد و وزن آن 410 گرم است. به علاوه دارای محافظ ملخ یکپارچه برای ایمنی در فضاهای بسته است، در حالی که دوربین فوق عریض میدان دید 155 درجه آن دارای سنسور 1/1.7 اینچی CMOS است و می تواند با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و همچنین “2.7K” با سرعت 50/60/100/120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

همچنین می تواند مانند یک پهپاد سنتی شناور باشد، مانند یک مسابقه دهنده شتاب بگیرد، در فضاهای تنگ بزرگنمایی و کوچکنمایی کند و «در کسری از ثانیه» متوقف شود. اگر وارونه فرود بیاید، حالت جدید لاک پشت به آن اجازه می دهد دوباره به سمت بالا برگردد و دوباره بلند شود.

در مورد حالت‌ها، سه حالت برای عملکرد وجود دارد: Normal، که در آن آواتا مشابه سایر پهپادهای DJI عمل می‌کند، با استفاده از ناوبری ماهواره‌ای یا سیستم‌های موقعیت‌یابی بصری در پایین پهپاد؛ حالت Manual (فقط با کنترل از راه دور DJI FPV 2) حالتی است که در آن شما کنترل کامل و بی حد و حصر دارید و تجربه پرواز همهجانبه FPV را با قابلیت سفارشی کردن پارامترها به دلخواه خود خواهید داشت. در نهایت، حالت Sport ترکیبی ترکیبی از دو حالت دیگر است که برخی از قابلیت‌های حرکتی پویا را که با حالت دستی همراه با برخی از ویژگی‌های ایمنی کلیدی حالت عادی ارائه می‌شود، ارائه می‌کند.

DJI Avata امروز از فروشگاه آنلاین DJI با قیمت 629 دلار (یا 579 یورو، 499 پوند) به تنهایی یا 1388 دلار (1429 یورو، 1229 پوند) همراه با DJI Goggles 2 و DJI Motion Controller در دسترس است. همچنین می توانید آن را در کنار DJI FPV Goggles V2 و DJI Motion Controller با قیمت 1168 دلار انتخاب کنید. یک کیت حاوی دو باتری و یک هاب شارژ باتری می تواند با قیمت 279 دلار متعلق به شما باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا