روند خرید شرکت های کوچکتر توسط غول های فناوری بازی ادامه دارد. چند روز پیش، گروه Embracer خرید Crystal Dynamics، Eidos-Montréal، Square Enix و Montréal را تکمیل کرد. پیش از آن، سونی اعلام کرده بود که Bungie را با قیمت 3.6 میلیارد دلار خریداری می کند، و البته، همه ما احتمالاً از خرید مداوم و عظیم 69 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard آگاه هستیم. در حال حاضر، سونی برای خرید یک توسعه دهنده بازی موبایل قرارداد بسته است.

آخرین شرکتی که به خانواده PlayStation Studios پیوست، Savage Game Studios است. ارزش افزوده این خرید بدیهی به نظر می رسد. PlayStation Studios در حال حاضر به خوبی در بازار کنسول های خانگی، سرویس ابری، رایانه، واقعیت مجازی و اخیراً تلویزیون جا افتاده است. یکی از بخش‌های گمشده اصلی این پازل، بازار موبایل است و این بخشی است که این خرید هدف قرار داده است.

این خرید همچنین منجر به تولد بخش موبایل PlayStation Studios شده است که بر ایجاد تجربیات بازی “افزودنی” برای موبایل متمرکز خواهد بود. در مورد موارد بعدی، Hulst تأیید کرده است که استودیوی بازی Savage قبلاً روی یک “بازی اکشن سرویس زنده موبایلی AAA” با نام تجاری پلی استیشن کار کرده است، اما هنوز جزئیات بیشتری را فاش نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *