کنسول و بازی

معرفی کنسول بازی ریزر اج 5G با تراشه اسنپدراگون G3x نسل 1

ریزر در رویداد RazerCon 2022 از Razer Edge 5G رونمایی کرد. این دستگاه که با مشارکت کوالکام و ورایزون توسعه یافته، یک کنسول بازی دستی مجهز به 5G است و با تمام بازی‌های AAA، از جمله بازی‌های اندروید و بازی‌هایی مانند Fortnite و Rocket League Sideswipe که می‌توانند از طریق لانچر Epic Games که از پیش نصب شده، بازی کنند، کار می‌کند.

سرویس‌های استریم ابری مانند NVIDIA GeForce Now و Xbox Cloud Gaming نیز برای کاربران ریزر اج 5G (هنوز در نسخه بتا) در دسترس خواهند بود. همچنین گزینه‌های پخش از راه دور را ارائه و دسترسی کامل به کتابخانه‌های رایانه را از طریق Steam Link، Moonlight، Parsec و Xbox می‌دهد. ریزر اج 5G دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED است که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز را ایجاد می کند. در زیر کاپوت، دستگاه به پلتفرم موبایل اسنپدراگون G3x نسل 1 و 8 گیگابایت رم LPDDR5 مجهز شده است. انرژی این کنسول بازی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

Edge 5G به 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره سازی بیشتر تجهیز شده و بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دارد و ویژگی های ارتباطی مانند sub-6GHz، mmWave Verizon 5G، وای فای 6E و بلوتوث 5.2 را ارائه می دهد. Razer Edge 5G با کنترلر Razer Kishi V2 Pro همراه است که بازخورد لمسی پیشرفته و جک 3.5 میلی متری صدا را فراهم می کند.

کنسول دستی ریزر اج 5G قرار است با قیمت 399 یورو عرضه شود. Razer Edge Founders Edition که با هدفون Razer Hammerhead True Wireless عرضه شده، 499 دلار قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا