VANKYO یک پروژکتور کامپکت و قدرتمند با قابلیت پخش محتوا و ویژگی های صوتی و تصویری عالی معرفی کرده است. VANKYO Leisure 470 Pro به عنوان یک پروژکتور عالی در فضای باز طراحی شده که می تواند تجربه صفحه نمایش بزرگ را دوباره زنده کند.

پروژکتورها در طول سال ها کاربرد خود را افزایش داده اند و Leisure 470 Pro کاملاً مجهز شده و خروجی صدا و تصویر با کیفیت بالا و همچنین قابلیت اتصال به چندین پلتفرم استریم را دارد. پروژکتور جدید را می توان هم در داخل و هم در فضای باز با جلوه ای عالی استفاده کرد. در واقع، VANKYO می گوید که Leisure 470 Pro تا 40 درصد کوچکتر از رقبای خود است.

Leisure 470 Pro دارای وای فای دو بانده با فرکانس 5 گیگاهرتز است که استریم با کیفیتی را حتی در محدوده خارج از منزل ارائه می دهد. پروژکتور از بافر مکرر رنج نمی برد اما در حین کار ویدیوهای قوی ارائه می دهد. Leisure 470 Pro دارای دو درگاه HDMI برای اتصال به Roku، Fire TV و Android TV و همچنین ورودی های دیگر است. خدمات استریمینگ قابل استفاده با پروژکتور عبارتند از HBO Max، یوتیوب، دیزنی پلاس و نتفلیکس. با این حال، لیست برنامه ها به دستگاه پخش متصل بستگی دارد، اگرچه Android TV و Fire TV از اکثر برنامه ها پشتیبانی می کنند. این دستگاه همچنین از اتصال USB با AV، TF و یک پورت خروجی صدا نیز پشتیبانی می کند.

Leisure 470 Pro می تواند تصاویری از 39 اینچ تا 250 اینچ را با وضوح 1080p پخش کند. روشنایی آن نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است، بنابراین وضوح و رنگ را افزایش می دهد. کنترل از راه دور همراه امکان کنترل و تنظیم آسان پروژکتور را حتی در صورت نصب می دهد. این پروژکتور همچنین از نور آبی محافظت می کند تا فشار چشم را کاهش دهد. Leisure 470 Pro همچنین به خوبی ساخته شده است تا آن را حتی زمانی که برای مدت طولانی کار می کند خنک نگه دارد. دارای سیستم خنک کننده اتلاف حرارت با دو فن است که بسیار موثر است. پروژکتور جدید VANKYO حدود 169.99 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *