موبایل و تبلت

سامسونگ گلکسی واید 6 معرفی شد

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی واید 6 را در کره جنوبی عرضه کرد. این گوشی به عنوان جانشین گلکسی واید 5 که در سپتامبر سال گذشته عرضه شده بود، ارائه می شود. مانند مدل قبلی، واید 6 دارای چیپست دایمنسیتی است. از دیگر ویژگی های برجسته آن می توان به صفحه نمایش 90 هرتزی و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گلکسی واید 6 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD است که وضوح 720 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 را ارائه می دهد. بریدگی قطره‌ای روی صفحه نمایش یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. پنل پشتی دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که با یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، یک لنز کمکی عمق 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED همراه است. همچنین روی سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر One UI اجرا می شود.

گلکسی واید 6 مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و تراشه دایمنسیتی 700 می باشد. از سوی دیگر این گوشی با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD عرضه می شود. وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، گلکسی واید 6 ویژگی‌هایی مانند قفل‌گشایی با چهره و اسکنر اثر انگشت در کناره را ارائه می‌کند. واید 6 یک نسخه تغییر نام تجاری از گلکسی A13 5G است که در بازارهای دیگر موجود است. گلکسی واید 6 به طور انحصاری در کره جنوبی عرضه خواهد شد. قیمت آن 256 دلار است و می توان آن را در رنگ هایی مانند سیاه، سفید و آبی خریداری کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا