آموزش

نحوه بازنشانی به تنظیمات کارخانه ای گوگل پیکسل 6a

زمانی فرا می رسد که باید گوگل پیکسل 6a خود را ریست کنید. ممکن است تازه شروع کنید، یا ممکن است بخواهید آن را به دوستی بفروشید که نمی‌خواهد پیکسل 6a جدیدی را از طریق معامله بخرد. به هر دلیلی، بازنشانی به تنظیمات کارخانه ای تمام داده های گوشی را پاک می کند. این نه تنها شامل اطلاعات شخصی مانند تصاویر و یادداشت ها می شود، بلکه تنظیمات سیستم را نیز شامل می شود.

از آنجایی که این کار همه چیز را حذف می‌کند، می‌خواهید از اطلاعات خود در یک منبع خارجی، چه در رایانه یا فضای ذخیره‌سازی ابری، نسخه پشتیبان تهیه کنید. با این اوصاف، بیایید پیش برویم و مراحل بازنشانی به تنظیمات کارخانه گوگل پیکسل 6a خود را طی کنیم.

اولین کار ورود به منوی تنظیمات شماست. شما از لبه بالایی صفحه تند بکشید و مطمئن شوید که دو بار به سمت پایین بکشید، زیرا این کار نماد تنظیمات را که شبیه یک چرخ دنده در سمت راست است نمایان می کند.

هنگامی که در منوی تنظیمات قرار گرفتید، باید به پایین بروید و روی منوی System کلیک کنید.

هنگامی که در منوی System قرار گرفتید، منوی Reset Options را انتخاب کنید، سپس به پایین بروید تا همه داده‌ها را پاک کنید (ریست فکتوری). از حرکت به جلو نترسید، زیرا قبل از اینکه اطلاعات پیکسل 6a واقعاً حذف شود، چند بار دیگر از شما خواسته می‌شود.

اینها دو صفحه آخری خواهند بود که قبل از پاک کردن تمام داده های خود خواهید دید. به عنوان آخرین اقدام احتیاطی، باید دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که از اطلاعات شما در یک منبع خارجی نسخه پشتیبان تهیه شده است. این شامل عکس‌ها، موسیقی، ویدیوها و سایر موارد اطلاعات شخصی است. اگر شماره پین دارید، قبل از ضربه زدن روی پاک کردن همه داده‌ها، باید آن را وارد کنید. پس از زدن آخرین دکمه، گوشی باید ریست شود و در اولین صفحه منوی تنظیمات خواهید بود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا