گجت و پوشیدنی

ساعت هوشمند BoAt Storm Pro Call با نمایشگر AMOLED معرفی شد

َشرکت boAt ساعت هوشمند جدیدی را با نام boAt Storm Pro Call در بازار هند عرضه کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این پوشیدنی هوشمند دارای ویژگی تماس بلوتوثی است و قیمت نسبتاً مقرون به صرفه ای دارد. ساعت هوشمند BoAt Storm Pro Call دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 368 در 448 و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. این دستگاه صفحه نمایش مستطیلی، 70 درصد طیف رنگی RGB، نسبت صفحه به بدنه 70 درصد و صفحه نمایش منحنی 2.5 بعدی دارد. بدنه آن فلزی است و دارای بند سیلیکونی قابل تعویض است.

ویژگی تماس بلوتوث همراه با بلندگو و میکروفون داخلی به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً از ساعت هوشمند خود تماس بگیرند و تماس برقرار کنند و صحبت کنند. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به بیش از 700 حالت ورزشی، سنسور ضربان قلب 24×7، سنسور SpO2 و نظارت بر خواب اشاره کرد. این ساعت هوشمند همچنین دارای ویژگی امتیاز زنده کریکت است که به روز رسانی امتیازات زنده را ارائه می دهد.

Storm Pro Call با یک بار شارژ تا 10 روز دوام می‌آورد و شارژ سریع دستگاه را تنها در 30 دقیقه شارژ می‌کند. این ساعت همچنین می تواند با Google Fit و Apple Health ادغام می شود. به علاوه شامل بیش از 100 واچ فیس مبتنی بر سرویس ابری، بروزرسانی‌های آب‌وهوا، مدیریت صدا، کنترل دوربین، تماس، متن و سایر اعلان‌ها از گوشی هوشمند متصل، رتبه IP68 و تمرین‌های تنفسی هدایت‌شده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا