گجت و پوشیدنی

معرفی ریلمی بادز Q2s با عمر باتری 30 ساعت

ریلمی روز گذشته در کنار معرفی گوشی ریلمی V25 از جدیدترین هدفون های بیسیم خود با نام ریلمی بادز Q2s رونمایی کرد. این ایربادز جدید دارای چند ویژگی برجسته مانند تاخیر کم برای بازی، اتصال بلوتوث 5.2 و عمر باتری تا 30 ساعت هستند.

خود هدفون ها یک درایور تقویت کننده باس 10 میلی متری با دیافراگم پلیمر TPU را اجرا می کنند و یک باتری 40 میلی آمپر ساعتی را درون هر کدام نگه می دارند. یعنی حدود 5 ساعت پخش مداوم موسیقی. یک باتری 480 میلی آمپری اضافی در داخل کیس شارژ این مدت را به 30 ساعت افزایش می دهد، در حالی که شارژ 10 دقیقه ای 3 ساعت عمر باتری را بازیابی می کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به کدک صوتی AAC، کنترل‌های لمسی و پشتیبانی از دستیار صوتی و همچنین AI ENC در هنگام تماس اشاره کرد. این باید صدای محیط اطراف شما را کاهش دهد تا طرف دیگر تماس بتواند با وضوح بیشتری بشنود. حالت اختصاصی بازی تنها 88 میلی‌ثانیه تأخیر را تضمین می‌کند در حالی که گواهی IPX4 آنها را برای فعالیت‌های خارج از منزل نیز مناسب می‌کند.

آخرین، اما نه کم‌اهمیت، خود کیس شارژ دارای درب شفافی است و ظاهر جالبی دارد. هدفون های ریلمی بادز Q2s در رنگ های سفید کاغذی و سبز کاغذی (درست مانند سری ریلمی GT2) و همچنین مشکی عرضه می شوند. قیمت عرضه فقط 199 یوان (32 دلار) بوده و در حال حاضر در چین موجود است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا