گوگل شروع به ارسال دعوت نامه برای رویداد سخت افزاری پاییزی خود کرده که قرار است در روز پنجشنبه، 6 اکتبر ساعت 10 صبح به وقت محلی برگزار شود. در این رویداد شاهد معرفی محصولاتی همچون سری پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل واچ خواهیم بود. این شرکت هر دو دستگاه را در رویداد I/O خود در اوایل امسال به نمایش گذاشت و اعلام کرد که در پاییز عرضه می‌شوند.

اعلامیه گوگل درست یک روز قبل از رویداد Far Out اپل منتشر می شود، جایی که قرار است شاهد رونمایی از سری آیفون 14 هستیم. از زمان آخرین رویداد گوگل، افشاگری‌های ظاهراً اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه‌ها فاش کرده، به‌طوری که ظاهراً ساعت و گوشی ها راه خود را به دست مردم باز کرده‌اند. فاش‌شده‌ها چیز زیادی درباره پیکسل 7 و 7 پرو که قبلاً نمی‌دانستیم فاش نکرده، مانند این که یک نوار دوربین آلومینیومی با دو بریدگی در پشت مدل پرو دارد.

شخصی موفق شد گوشی را جعبه گشایی و لانچ کند، اما با توجه به اینکه اندروید 13 قبلاً روی دستگاه‌های دیگر عرضه شده، این واقعاً تازگی نیست. با این حال، اوایل سال جاری، یک Redditor نمونه اولیه پیکسل واچ (که ظاهراً در یک رستوران رها شده بود) را در دست گرفت. اگرچه این ساعت بوت نمی‌شود، اما تصاویر آن‌ها حس بهتری از اندازه و همچنین نحوه ظاهر واقعی ساعت روی مچ دست به ما می‌دهد.

به نظر می‌رسد پیکسل 7 ادامه بسیار ساده‌ای نسبت به نسل قبلی گوشی‌ها خواهد بود، اما پیکسل واچ به عنوان اولین ساعت ساخته شده توسط گوگل یاد می شود.  رقبای گوگل (یعنی سامسونگ و اپل) سال‌هاست که محصولات پوشیدنی تولید می‌کنند، بنابراین ورود این شرکت باید شایسته و حداقل تا حدودی رقابتی باشد. تاکنون جزئیات کمی در مورد آن وجود دارد – ما حتی نمی دانیم از چه تراشه ای استفاده می کند – اما باید در 6 اکتبر تصویر واضح تری داشته باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *