گجت و پوشیدنی

معرفی اپل واچ سری 8 با سنسور دما و Crash Detection

طبق سنت، اپل در رویداد سپتامبر خود، جلد یک اپل واچ جدید را برمی دارد. شایعات حاکی از آن است که اپل واچ سری 8 یک بروزرسانی اغلب تکراری برای مدل سال گذشته خواهد بود، و به نظر می‌رسد تا اینجا هم همینطور بوده است: به نظر می‌رسد اساساً با سری 7 یکسان است.

اولین ویژگی اصلی جدید یک سنسور دما است که اپل آن را به سلامت زنان گره می زند. از قرائت‌ها برای تخمین زمان تخمک‌گذاری استفاده می‌کند. قرار است از آن در طول شب استفاده شود و دمای مچ دست خود را هر پنج ثانیه یکبار نمونه برداری کنید تا بتوانید تغییرات شبانه را نسبت به دمای پایه خود مشاهده کنید. این برای همه مفید خواهد بود، اما برای افرادی که تخمک گذاری می کنند، نشان می دهد که در چرخه خود قرار دارند. همچنین اعلان هایی در مورد انحرافات احتمالی از هنجار خود دریافت خواهید کرد.

همچنین یک ویژگی ایمنی جدید به نام Crash Detection وجود دارد. همان‌طور که ساعت‌های فعلی می‌توانند زمان افتادن شما را تشخیص دهند، سری 8 نیز به لطف دو شتاب‌سنج جدید می‌تواند تصادفات اتومبیل را تشخیص دهد. این سنسور در هماهنگی با سایر سنسورهای موجود در اپل واچ برای تشخیص چهار نوع تصادف از جمله واژگونی، ضربه از جلو، ضربه از عقب و برخورد جانبی کار می کند.

اپل می گوید که سری 8 دارای همان عمر باتری 18 ساعته است، اما یک حالت جدید کم مصرف وجود دارد که می تواند تا 36 ساعت با شارژ کامل به شما فرصت دهد. بسیاری از ویژگی های اصلی مانند ردیابی فعالیت و تشخیص سقوط را حفظ می کند و در عین حال مواردی مانند صفحه نمایش همیشه روشن را نیز خاموش می کند. هر کسی که می‌داند برای مدت طولانی از شارژر دور خواهد بود، باید از این ویژگی قدردانی کند، و این ویژگی برای مدل‌های قدیمی‌تر ساعت نیز از سری 4 به بعد می‌آید.

اپل واچ سری 8 در چهار رنگ آلومینیومی (نقره‌ای، نیمه‌شب مایل به سیاه، نور ستاره‌ای مایل به طلایی و قرمز) و همچنین سه روکش فولادی ضد زنگ عرضه می‌شود – به نظر می‌رسد که مدل‌های تیتانیومی برای اپل واچ ذخیره می‌شوند. مدل فقط GPS از 399 دلار شروع می شود، در حالی که مدل های سلولار از 499 دلار شروع می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا