نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام تایید کرد که در حال آزمایش قابلیت Repost است

ممکن است ویژگی جدیدی به اینستاگرام بیاید که به کاربران امکان می‌دهد پست‌ها یا ریلزهای دیگران را بازنشر کنند. مت ناوارا، تحلیلگر رسانه های اجتماعی، که یک اسکرین شات را در توییتر منتشر کرد، مشاهده شد. یک تب پروفایل mew به نام “Reposts” را نشان داد. اینستاگرام بعداً در بیانیه ای برای تک کرانچ تأیید کرد که در حال آزمایش این ویژگی است.

ما در حال بررسی توانایی اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در فید هستیم (مشابه نحوه اشتراک‌گذاری مجدد در فروشگاه‌ها) تا افراد بتوانند آنچه را که با آنها طنین‌انداز می‌شود به اشتراک بگذارند، و بنابراین به سازندگان اصلی برای کارشان اعتبار داده می شود[…] ما قصد داریم به زودی این را با تعداد کمی از افراد آزمایش کنیم.

در حال حاضر، رایج‌ترین راه برای ارسال مجدد یا اشتراک‌گذاری پست‌ها، افزودن آنها به استوری است که در 24 ساعت منقضی می‌شود. این ویژگی جدید “Repost” با ارسال یک ریلز یا بازنشر پست به فیدهای اصلی دنبال کنندگان کاربر به جای استوری کار می کند. هم توییتر و هم تیک تاک هر کدام ویژگی مشابه خود را دارند.

اسکرین شات های منتشر شده نشان می دهد که ویژگی بازنشر این است که «پستی را به دوستانتان توصیه می کنیم که ممکن است با بازنشر آن در فید یا داستان از آن لذت ببرند». ویژگی Repost در منوی اشتراک‌گذاری یک پست یا ریلز قرار می‌گیرد و دنبال‌کنندگان می‌توانند به محتوای ارسال‌شده مجدد با یک پیام به ارسال‌کننده پاسخ دهند. در همین حال، تب Repost در نمایه کاربر نشان داده می شود که دنبال کنندگان می توانند آن را ببینند. کاربران همچنین ممکن است بتوانند قبل از به اشتراک گذاشتن یک پست مجدد، افکاری را به آن اضافه کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا