موبایل و تبلت

سونی از گجت اکسپریا استریم برای اکسپریا 1 مارک 4 معرفی کرد

سونی اوایل امروز یک رویداد بازی اکسپریا داشت که در آن Xperia Stream را معرفی کرد – یک کیس خنک‌کننده که با گوشی هوشمند اکسپریا 1 مارک 4 سازگار است و به عنوان یک دستگاه پخش جریانی نیز عمل می‌کند. این لوازم جانبی از طریق USB-C به گوشی وصل می شود و یک پورت HDMI با اندازه کامل را در کنار یک پورت LAN، جک هدفون و یک پورت USB-C در بالا به همراه دارد.

هیچ دکمه یا جوی استیک اضافی ندارد، بنابراین شما همچنان در حال انجام بازی واقعی روی صفحه نمایش گوشی هستید. پورت HDMI می تواند به شما کمک کند تا بازی ها را به مانیتور یا تلویزیون با خروجی ویدیو با وضوح 1080p و نرخ تازه سازی 120 هرتز خروجی بگیرید. همچنین می‌توانید کارت ضبط را برای ضبط و استریمینگ نبردهای بازی خود وصل کنید. فن های خنک کننده تعبیه شده در کیس، کنترل قابل برنامه ریزی را از طریق منوی تقویت کننده بازی ارائه می دهند.

Sony Xperia Stream با قیمت 160 دلار به فروش می رس.. سونی همچنین یک بسته جدید گوشی هوشمند Xperia 1 IV Gaming Edition را معرفی کرد که دارای لوازم جانبی جدید معرفی شده در کنار Xperia 1 IV با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت 1225 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا