اکتیویژن مدتی است که روی عنوان جدیدی برای گوشی های هوشمند کار می کند. در حالی که بازی Call of Duty: Mobile مدتی است در دسترس بوده، این استودیو اکنون نسخه موبایل عنوان بتل رویال خود را که Call of Duty: Warzone Mobile نام داشته، معرفی کرده است.

نسخه اصلی Call of Duty: Mobile در سال 2019 معرفی شد و در بازار جهانی نیز بسیار موفق بوده است. از زمان انتشار، بیش از 1.5 میلیارد دلار برای شرکت به ارمغان آورده است. با توجه به اینکه بازی پرچمدار قبلی خود Call of Duty برای رایانه و کنسول شاهد فروش ضعیفی بود، این استودیو قصد دارد آن را با یک بازی جدید موبایل متعادل کند.

بازی Call of Duty: Warzone Mobile به تازگی معرفی شده، اگرچه این شرکت هنوز جزئیات دقیقی در مورد این بازی فاش نکرده است. اگرچه، بر اساس نام آن، می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که این بازی مشابه Call of Duty: Warzone است که بر روی رایانه و کنسول بازی در دسترس است. به عبارت دیگر، بازی بر اساس ژانر بتل رویال ساخته خواهد شد و آخرین نفر یا تیم ایستاده برنده بازی خواهد بود.

در حالی که اکتیویژن هنوز جزئیات کلیدی را اعلام نکرده است، تایید کرده است که در 15 سپتامبر 2022 رونمایی خواهد شد. تا آن زمان، این شرکت یک تریلر بسیار کوتاه نیز به اشتراک گذاشته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *