نرم افزار و اینترنت

معرفی ترامستر Terra Photos؛ ابزار مدیریت عکس مبتنی بر هوش مصنوعی

ترامستر به تازگی از اپلیکیشن جدید تحت عنوان Terra Photos معرفی کرده که یک اپلیکیشن مدیریت عکس حرفه ای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی بوده که برای سازندگان محتوا طراحی شده است. همتای Synology Photos، این اپلیکیشن گزینه‌های پشتیبان، اشتراک‌گذاری و محافظت از عکس‌ها و ویدیوها را ارائه می‌کند.

این برنامه از الگوریتم های هوش مصنوعی برای ارائه عملکردهای هوشمند مانند تشخیص چهره و موقعیت جغرافیایی و سایر اشیاء موجود در عکس ها استفاده می کند. Terra Photos یک استراتژی ذخیره سازی جداگانه برای عکس های شخصی و عکس های به اشتراک گذاشته شده اتخاذ می کند. گزینه‌های ذخیره‌سازی شامل استفاده از دایرکتوری‌ها با حقوق دسترسی مختلف، ارائه روشی عالی برای جداسازی رسانه برای استفاده شخصی و استفاده تجاری است.

Terra Photos از یک رابط کاربری فلت برای نمایش پرکاربردترین دسته‌های کاربر در فهرست سطح اول استفاده می‌کند، که ممکن است شامل عکس‌ها، آلبوم‌ها، ویدیوها، افراد، حیوانات خانگی، اشیا، مکان‌ها، اخیراً اضافه شده یا موارد دلخواه باشد. این نوع طبقه بندی برای کاربرانی که عکس های مورد نظر را در حین مرور پیدا می کنند، مساعدتر است.

همچنین استراتژی فیلتر جستجوی انعطاف پذیر Terra Photos می تواند به فیلتر کردن عکس های مورد نظر بر اساس شناسایی نام و زمان عکس، با استفاده از ترکیبی از سال، ماه و روز به ترتیب صعودی و نزولی کمک کند. از سوی دیگر Terra Photos ابزارهای اشتراک گذاری برای ایجاد عکس یا به اشتراک گذاری آلبوم را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران همچنین می‌توانند استراتژی‌های اشتراک‌گذاری را براساس تعریف فرعی عناوین اشتراک‌گذاری، لینک های اشتراک‌گذاری، زمان‌های موثر، رمزهای عبور دسترسی و مجوزهای دانلود ایجاد کنند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا