شرکت ارزیابی ضد بدافزار AV-Comparatives آخرین گزارش خود را برای محافظت در دنیای واقعی منتشر کرده است. این گزارش در ادامه آزمایش قبلی انجام شده توسط این شرکت در ماه آوریل تا مه است. متأسفانه برای مایکروسافت، AV-Comparatives دریافته است که دیفندر در واقع این بار بدتر شده است.

از نظر امتیازات، مایکروسافت دیفندر دارای نرخ بلاک 99 درصد است که از دفعه قبل بدون تغییر باقی مانده است. و درست مانند دفعه قبل، سازش های وابسته به کاربر 0 درصد بود که به این معنی است که نرخ واقعی سازش دوباره 1 درصد است. با این حال، از نظر مثبت کاذب، مدافع موفق شد بدتر شود. در آخرین آزمایش، مایکروسافت 0 مثبت کاذب را شناسایی کرده بود، اما این بار، این تعداد به دو افزایش یافته است.

در همین حال، سازندگان آنتی ویروس رقیب مانند Avast، AVG، Avira و Total AV بهترین نمایش را در این آزمایش ارائه دادند زیرا هر یک از آنها نسبت به دفعه قبل پیشرفت فوق العاده ای داشته اند. دیدن عملکرد ضعیف Defender در بخش مثبت کاذب کمی تعجب آور است. این به این دلیل است که مایکروسافت در ماه مارس اعلام کرده بود که در حال کار بر روی بهبود تشخیص های مثبت کاذب است، فقط یک روز پس از اینکه اگر به روز رسانی های آفیس خود را به عنوان مخرب پرچم گذاری کرده بود. و در حالی که بهبود از کمال ظاهری با 0 هشدار مثبت کاذب در آزمایشات گذشته دشوار است، بدتر شدن از آنجا تا حدی گیج کننده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *