شیائومی به تازگی از یک دوربین امنیتی فضای بیرون AW300 در چین رونمایی کرد. این دوربین از سنسور 3 مگاپیکسلی CMOS استفاده کرده که می تواند تصاویر فوق العاده شفاف 2K را ارائه دهد. این فناوری به همان اندازه از فناوری محدوده دینامیکی گسترده (WDR) استفاده می‌کند که می‌تواند با محیط‌های مختلف پیچیده در فضای باز کنار بیاید.

دوربین شیائومی AW300 دارای دو چراغ سفید داخلی با قدرت بالا همراه با دو چراغ مادون قرمز است که دید در شب تمام رنگی هوشمند را ارائه می دهد. هنگامی که شخصی از آنجا عبور می کند، به طور خودکار نور سفید را روشن می کند تا یک محیط روشن ایجاد کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که دوربین AW300 می‌تواند به موقع از طریق تلفن همراه کاربر را با تشخیص تغییر تصویر یا حرکت بدن انسان در قسمت حصار الکترونیکی مطلع کند.

همچنین از تشخیص حرکت وسایل نقلیه الکتریکی و اتومبیل ها پشتیبانی می کند. اگر شخصی به منطقه حصارکش الکترونیکی نفوذ کند، دوربین می‌تواند به طور فعال یک زنگ هشدار صوتی با چشمک زدن نور با فرکانس بالا ارسال کند. زنگ هشدار به دلیل وجود بلندگوهای داخلی با قدرت بالا و میکروفون های با کیفیت بالا در داخل آن می تواند منفجر شود.

این میکروفون دارای یک پیکاپ 7 متری میدان دور است و امکان برقراری ارتباط صوتی بلادرنگ با پرسنل در فضای باز وجود دارد. از طریق اپلیکیشن MIJIA می توانید همزمان چندین تصویر دوربین را مشاهده کنید و همزمان از تصاویر 4 کانالی پشتیبانی کنید. AW300 از فناوری ضد گرد و غبار و ضد آب IP66 استفاده می کند و دمای کار دوربین از 30- تا 60 درجه سانتی گراد متغیر است. از جهات دیگر، دوربین AW300 دارای آنتن Wi-Fi خارجی، تراشه امنیتی MIJIA داخلی + الگوریتم رمزگذاری 128 بیتی AES است. به علاوه از فناوری کدگذاری ویدیوی H.265 و از ذخیره سازی محلی و ابری پشتیبانی می کند. قیمت این دوربین جدید 35 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *