آمازون دارای خط بزرگی از تبلت های Fire است و پس از دو سال، بالاخره مدل محبوب 8 اینچی خود، Fire HD 8 را به روز کرد. مدل جدید سریع تر، سبک تر و با عمر باتری عالی است. آمازون Fire HD 8 جدید با قیمت 99.99 دلار و نسخه پلاس آن نیز 119.99 دلار قیمت خواهد داشت.

Fire HD 8 دستگاهی مقرون به صرفه بوده که صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل دارد و از یک پردازنده شش هسته ای 2.0 گیگاهرتزی همراه با رم 2 گیگابایتی پشتیبانی می کند. در مورد گزینه های ذخیره سازی، می توانید آن را با 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. البته، اگر این کافی نیست، همچنان می‌توانید با استفاده از اسلات کارت microSD، تبلت را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

اگر به گرفتن عکس یا فیلم علاقه دارید، دستگاه دارای یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی است که می تواند تا 720p فیلمبرداری کند. آمازون می گوید که این تبلت با یک بار شارژ تا 13 ساعت دوام می آورد اما مشخص نکرده که چه نوع استفاده ای دارد. خوشبختانه این دستگاه دارای یک پورت USB-C برای شارژ است، اما شارژ کامل دستگاه با شارژر همراه آن تا پنج ساعت طول می‌کشد.

اگر به دنبال قدرت کمی بیشتر هستید، آمازون همچنین دارای Fire HD 8 Plus است که تقریباً مشخصات مشابهی دارد، با این تفاوت که رم بیشتری با 3 گیگابایت، شارژ بی‌سیم، دوربین 5 مگاپیکسلی و شارژر USB سریع‌تر به دست خواهید آورد. آمازون همچنین بسته‌های مختلفی برای تبلت دارد، مانند Fire HD 8 Kids، که دارای قاب محافظ، امتیازات نرم‌افزاری و محتوا، و کنترل‌های والدین است. علاوه بر این، آمازون همچنین یک بسته بازی خواهد داشت که با کنترلر Luna عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *