سخت افزار

مایکروسافت رویداد سرفیس را در تاریخ 20 مهر برگزار می کند

مایکروسافت شایعات مربوط به رویداد سرفیس اواسط اکتبر را تایید کرد. این شرکت این رویداد را در 12 اکتبر 2022 (20 مهر 1401) در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت گرینویچ آغاز خواهد کرد. طبق معمول، مایکروسافت این رویداد را به صورت زنده در وب سایت رسمی خود پخش خواهد کرد. در مورد سرنخ‌ها و تیزرها، وب‌سایت رسمی فقط حاوی یک بازسازی رنگارنگ از والپیپر استوک ویندوز 11 با دست‌نویس «ذخیره تاریخ» است.

امسال ده سال از رونمایی تبلت اصلی سرفیس پرو با ویندوز 8 می گذرد. طبق شایعات، امسال، مایکروسافت نسل نهم سرفیس پرو را با پردازنده‌های اینتل و ARM، نسل پنجم لپ‌تاپ سرفیس، احتمالاً بروزرسانی سرفیس استودیو و لوازم جانبی جدید به نمایش می‌گذارد. همچنین گمانه‌زنی‌هایی در مورد آماده‌سازی مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ مبتنی بر بازی با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و کارت‌های گرافیک سری 3000 انویدیا وجود دارد.

البته، مایکروسافت سعی می‌کند تا زمان برگزاری این رویداد، همه جزئیات را پنهان نگه دارد، اما برخی از افشاگری‌ها در حال حاضر اطلاعات متناقضی درباره سرفیس لپ‌تاپ 5 که پردازنده‌های AMD را کنار گذاشته است به نفع پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل منتشر می‌کند. هر آنچه که مایکروسافت در مقر خود در ردموند آماده می‌کند، ما تمام جزئیات را در 12 اکتبر 2022 خواهیم یافت.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا