گوگل خرید فیت بیت خود را در سال گذشته تکمیل کرد و آن را به “Fitbit by Google” تغییر نام داد، اما فیت بیت همچنان قبل از خرید پوشیدنی‌های را راه‌اندازی کرد. و در حالی که مشتریان در حال حاضر می توانند از حساب های فیت بیت برای دستگاه ها و خدمات جدید استفاده کنند، از سال 2023 به بعد همه چیز تغییر خواهد کرد.

در بروزرسانی جدید صفحه پشتیبانی فیت بیت، نشان داده شده که پس از راه اندازی حساب گوگل در فیت بیت از سال آینده میلادی، برخی از امکانات این شرکت نظیر ثبت نام در فیت بیت، فعال کردن دستگاه و موارد دیگر به حساب گوگل متکی است.  با این حال، پس از راه‌اندازی، کاربران موجود با اکانت فیت بیت این گزینه را خواهند داشت که داده های Fitbit خود را به حساب های گوگل خود منتقل کنند یا تا زمانی از دستگاه ها و سرویس های Fitbit موجود با اکانت های Fitbit پشتیبانی شده، استفاده کنند، که حداقل تا اوایل سال 2025 خواهد بود.

فیت بیت می‌گوید اکانت گوگل در Fitbit از تعدادی مزیت برای کاربران فیت بیت پشتیبانی می‌کنند، از جمله ورود به سیستم، استفاده از سرویس های گوگل، امنیت، کنترل‌های متمرکز حریم خصوصی برای داده‌های کاربر فیت بیت و موارد دیگر. اگر نگران به اشتراک گذاری داده های تناسب اندام خود با گوگل هستید، باید بدانید که گوگل به تعهدات الزام آور خود با تنظیم کننده های جهانی برای تکمیل خرید Fitbit پایبند خواهد بود و از این رو، از داده های سلامت و تندرستی فیت بیت برای استفاده تبلیغاتی نخواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *