ایسوس امروز SmartO Mouse MD200 را معرفی کرد؛ یک ماوس بی‌سیم ارگونومیک که شامل محافظ آنتی باکتریال ایسوس، یک حلقه حمل الاستیک، یک سنسور اپتیکال با عمبکرد بالای 4200dpi، سوئیچ‌های بادوام و پایه ماوس 100% PTFE است. اتصالات به دستگاه‌ها از طریق 2.4 گیگاهرتز RF یا بلوتوث 5.0 انجام می‌شود، با هر دو حالت، خروجی داده بالایی برای اطمینان از پاسخگویی دقیق و بدون تأخیر فراهم می‌کند. SmartO Mouse MD200 می‌تواند به حداکثر سه دستگاه از طریق بلوتوث متصل شود تا کار چندوظیفه‌ای راحت انجام شود.

نرم‌افزار Intuitive Armory Crate گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلف، از جمله توانایی تغییر سطوح حساسیت و نرخ نظرسنجی را فعال می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا سطح باتری را مشاهده کنند. همچنین این بند می تواند برای آویزان کردن ماوس در زمانی که برای ورک استیشن استفاده نشده، به کار گرفته شود.  SmartO Mouse MD200 همچنین دارای جای انگشت شست برای اطمینان از راحتی، حتی پس از ساعت ها استفاده است.

پوشش محافظ ASUS Antibacterial Guard استاندارد بین المللی ISO 22196 را گذرانده و توسط انجمن فناوری صنعتی مقالات ضد میکروبی (SIAA) تایید شده است. سوئیچ های مورد استفاده در SmartO Mouse MD200 تا 10 میلیون کلیک رتبه بندی می شوند (این 3 برابر طول عمر ماوس های اداری سنتی است). علاوه بر این، فناوری یکپارچه صرفه جویی در مصرف انرژی تا یک سال استفاده را تنها با یک باتری AA فراهم می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا بدون وقفه روی کار در حال انجام تمرکز کنند.

ASUS SmartO Mouse MD200 در مجموع دارای شش دکمه قابل تنظیم است که می توان آنها را برای اسکرین شات با یک کلیک، عملکردهای صفحه کلید، میانبرهای ویندوز و موارد دیگر از طریق نرم افزار Armory Crate برنامه ریزی کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *