پروژکتور قابل حمل ViewSonic M1 Pro معرفی شد. این یک پروژکتور سبک وزن و جمع و جور با پایه منحصر به فرد 3 در 1 است. وزن آن زیر 1 کیلوگرم و نسبت پرتاب کوتاه 1.07 است. M1 Pro دارای حداکثر عرض صفحه نمایش 100 اینچ در حدود 8 فوت (2.5 متر) از دیوار می باشد.

همچنین تصاویر 720 پیکسلی HD را ارائه می دهد و می تواند با یک بار شارژ به مدت 2 ساعت کار کند. ViewSonic M1 Pro دارای منبع نور LED است که 600 لومن را با چرخه 30000 ساعت ارائه می دهد. این بدان معناست که می تواند تا 10 سال با میانگین 8 ساعت استفاده روزانه دوام بیاورد. پروژکتور قابل حمل M1 Pro مجهز به پایه 3 در 1 است که می تواند 360 درجه بچرخد.

پایه هوشمند هنگامی که پروژکتور با لنز باز چرخانده شده، روشن می شود. هنگامی که پوشش لنز را روی دستگاه قرار می دهید، پروژکتور خاموش می شود. کیفیت تصویر را می توان با استفاده از کیستون های عمودی و افقی و تنظیم چهار گوشه نیز بهبود بخشید. ViewSonic M1 Pro را می‌توان از طریق بلوتوث و گزینه‌های بی‌سیم نمایشگر به دستگاه‌های ورودی متصل کرد.

همچنین می توان آن را مستقیماً از طریق چندین پورت به یک دستگاه ورودی متصل کرد. این پروژکتور از طریق USB-C شارژ می شود و ابعاد آن 5.5 در 7.2 در 2.4 اینچ است. علاوه بر این، صدای همهجانبه توسط دو بلندگوی 3W Harman Kardon ارائه می شود. می توانید ViewSonic M1 Pro را با استفاده از برنامه ViewSonic vCastSender کنترل کنید و محتوا را از گوشی هوشمند خود استریم کنید. M1 Pro در بریتانیا با قیمت 632 پوند (699 دلار) عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *