پس از اینکه اینتل پردازنده‌های دسکتاپ نسل سیزدهم خود را با نام Raptor Lake معرفی کرد، MSI از سخت‌افزارهای جدید گیمینگ با پردازنده‌های جدید و همچنین پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 40 انویدیا رونمایی کرد. رایانه های از پیش ساخته شده جدید از سری MAG، MPG و Codex MSI و همچنین مادربردهای جدید MEG، MPG و MAG با استفاده از چیپست جدید Z790 اینتل به نمایش درآمدند. واحدهای منبع تغذیه جدیدی نیز معرفی شدند که می توانند با نیازهای انرژی سنگین آخرین پیشنهادات اینتل و انویدیا سازگاری داشته باشند.

مجموعه دسکتاپ گیمینگ به روز شده MSI

MSI شش دسکتاپ گیمینگ خود از جمله MPG Trident RS، MPG Trident 3، MPG Infinite X2، MEG Trident X2 و MEG Aegis TI5 را به روز کرد. اگرچه جزئیات نسبتاً پراکنده بوده، اما MSI برخی ارتقاءها را فراتر از طراحی ها و سخت افزار جدید انحام داده است.

دسکتاپ های سری MEG دارای پردازنده های نسل سیزدهم اینتل و پردازنده های گرافیکی سری 40 RTX انویدیا و همچنین نسخه دوم Human Machine Interface (HMI) MSI خواهند بود. همانطور که گفته شد، این دسکتاپ ها دارای یک نمایشگر لمسی 4.5 اینچی بر روی کیس هستند که به کاربران امکان کنترل فوری بیشتری بر روی سخت افزار خود می دهد.

MEG Trident X2، به طور خاص، دارای یک سیستم خنک کننده جدید برای هماهنگی با خروجی حرارت سخت افزار جدید است. پردازنده با رادیاتور 280 میلی‌متری مایع خنک می‌شود، به‌علاوه دارای یک بافل هوای جدید با محفظه‌های مختلف برای قطعات اصلی سخت‌افزاری (چیزی که MSI Silent Storm Cooling 3 می‌نامد) خواهد داشت. این رایانه یک PSU ATX 3.0 داشته تا بتواند به بهترین وجه نیاز انرژی انبوه پردازنده های گرافیکی جدید انویدیا را برطرف کند.

MPG Infinite X2 با ظاهری جدید بازنگری شده و جدیدترین سخت افزار اینتل و انویدیا را در خود دارد. این محصول با رادیاتور 240 میلی متری مایع خنک می شود و دارای محلول خنک کننده Silent Storm این شرکت است. یک پنل کناری شیشه ای کامل (با پیچ های شست) اجزای داخلی را نشان می دهد، یک فیلتر گرد و غبار مغناطیسی در بالای کیس قرار دارد و می توانید SSD ها را بدون ابزار ارتقا دهید.

مادبردهای Z790 جدید MSI

MSI تعداد زیادی مادربرد برای سیستم‌های مختلف تولید می‌کند، بنابراین جای تعجب نیست که سریعاً بردهای جدیدی را برای چیپست Z790 اینتل معرفی کرد. گزینه هایی از ترکیب MEG، MPG و MAG وجود دارد که بهترین تناسب با بودجه ها و نیازهای مختلف را دارند. بردهای MEG Z790 برترین محصولات MSI با فازهای برق 2+26 و ماژول خنک‌کننده شدید مخصوص MEG Z790 Godlike هستند.

دو درگاه تاندربولت 4 مانند هفت اسلات M.2 برای فضای ذخیره سازی گسترده، Wi-Fi 6E داخلی، اتصال 10GbE و تاچ اسکرین داخلی ظاهری دارند. بردهای MPG Z790 یک پله پایین تر از سخت افزار MEG هستند، اما همچنان کارایی بالایی دارند. طرح‌های رنگی سفید و مشکی با نورپردازی داخلی RGB و هدرها برای اتصال تنظیمات ARGB خود در دسترس هستند. Wi-Fi 6E و 2.5GbE گنجانده شده است.

در نهایت، بردهای MAG Z790 بهترین ارزش را نشان می دهند. به طور خاص، MAG Z790 Tomahawk WiFi دارای هیت سینک تمام فلزی، PCB بهبود یافته و خازن های ژاپنی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *