سخت افزار

لاجیتک از داک استیشن همه کاره Logi Dock رونمایی کرد

لاجیتک به تازگی از یک داک استیشن همه کاره جدید رونمایی کرده که به عنوان اسپیکر درجه یک شرکت نیز عمل می کند. این داک جدید که Logi Dock نام داشته، می تواند همزمان به حداکثر 5 دستگاه USB و دو مانیتور متصل شود. به علاوه می تواند یک لپ تاپ را تا 100 وات قدرت شارژ کند.

Logi Dock با تقویم ها یکپارچه شده و برای کار با مایکروسافت تیمز، گوگل میت و زوم ساخته شده است. Logi Dock دارای دو پورت USB-A 3.0، دو پورت USB-C 3.1 Gen 1، یک دیسپلی پورت، پورت HDMI و پورت USB-C آپ استریم و شکاف قفل کنسینگتون در پشت دستگاه است. همچنین یک پورت USB-C 3.1 Gen 1 اضافی در کنار داک استیشن وجود دارد.

با استفاده از برنامه Logi Tune، کاربران می توانند تجربه Logi Dock را سفارشی کنند، از جمله از جمله تنظیم نشانه های روشنایی برای اطلاع مردم به شروع جلسه. ویژگی تقویم Logi Tune اواخر این ماه در دسترس خواهد بود. این داک استیشن همچنین دارای دکمه هایی برای کنترل جلسات از جمله پیوستن، خاموش کردن، روشن یا خاموش کردن دوربین و خاتمه تماس می باشد.

Logi Dock دارای قابلیت حذف نویز برای بلندگو است و می تواند به طور خودکار به هدست Zone Wireless یا هدفون بی سیم Zone True Wireless تغییر کند. وقتی از Logi Dock برای جلسات استفاده نمی کنید، می تواند به عنوان بلندگو برای رایانه شما یا هر دستگاهی که از طریق بلوتوث متصل شده، عمل کند. Logi Dock در زمستان 2021 با قیمت 399 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا