گجت و پوشیدنی

معرفی ایربادز انکر Soundcore Liberty 4 با صدای فضایی و پایش ضربان قلب

اگرچه جدیدترین هدفون های پرچمدار اپل نسبت به ایرپاد پرو اصلی چندین پیشرفت را به همراه دارد، اما ایرپاد پرو 2 از سنسور ضربان قلب که قبلا شایعه شده بود، استفاده نمی کند. اگرچه این ممکن است برای اکثر افراد مشکل ساز نباشد، اگر شما فردی هستید که می خواهید قابلیت های ردیابی ضربان قلب را روی هدفون ها داشته باشید، انکر شما را تحت پوشش قرار می دهد.

جدیدترین هدفون Soundcore Liberty 4 دارای سنسور ضربان قلب و پشتیبانی از صدای فضایی است و 100 دلار ارزانتر از ایرپادز پرو 2 است. Anker Soundcore Liberty 4 کاملاً جدید اولین هدفون در سری Soundcore Liberty است که از درایورهای پویا دوگانه و طراحی پایه به روز شده استفاده می کند. Liberty 4 با قیمت 149.99 دلار تقریباً هر آنچه را که انتظار دارید در یک جفت هدفون TWS پریمیوم ببینید، از جمله پشتیبانی از ANC و صدای فضایی فراگیر را ارائه می دهد. علاوه بر این، هدفون ها همچنین دارای یک سنسور ضربان قلب برای علاقه مندان به تناسب اندام هستند.

Soundcore Liberty 4 همچنین دارای نکات جدید گوش CloudComfort است که تناسب راحت و ایمن، گواهی بی سیم Hi-Res Audio، سیستم صوتی کواکسیال ACAA 3.0 برای خروجی صدای پیشرفته و پشتیبانی از LDAC را تضمین می کند. تا آنجا که به عمر باتری مربوط می شود، انکر ادعا می کند که Liberty 4 می تواند تا 9 ساعت با یک بار شارژ با ANC خاموش و تا 7 ساعت با ANC دوام بیاورد. کیس شارژ که دارای پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است، 28 ساعت زمان پخش بدون ANC و 24 ساعت با ANC اضافه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا